וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחזור דריסת רוכבי האופניים: "פגעתי בעיניים פקוחות"

הצעיר בן ה-18 החשוד כי דרס את קבוצת רוכבי האופניים בכביש 3 ביום שבת וגרם למותם של שלום גרוסמן ויצחק סימון, שחזר את התאונה וסיפר: "סטיתי מהדרך ופגעתי בהם. אני מצטער"

הנהג שחשוד כי דרס למוות בשבת את שני רוכבי האופניים שלום גרוסמן ויצחק סימון, שחזר הבוקר (חמישי) את התאונה במקום האירוע בכביש מספר 3. אל המקום הגיעו גם חלק מרוכבי האופניים שרכבו יחד עם הקבוצה בשבת.

הנהג, צעיר בן 18, שיתף פעולה עם החוקרים וחזר על גרסתו, לפיה עיניו נעצמו למספר שניות במהלך הנסיעה, ככל הנראה כתוצאה מעייפות. "אני מתנצל, אין לי מה להוסיף. סטיתי מהדרך ופגעתי בהם בעיניים פקוחות". על פי תוצאות בדיקות המעבדה שערכה לנהג המשטרה, הוא לא שתה אלכוהול ולא השתמש בסמים טרם התאונה.

עוד על דריסת רוכבי האופניים:
דורס רוכבי האופניים יוכל לשוב ללימודים בספטמבר
דורס שני רוכבי האופניים בשפלה לא נהג שיכור
ההרוג כתב טרם מותו: "מאושר בתחרות האופניים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הלוואי שאני הייתי מת בתאונה". הנהג החשוד בשיחזור התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום נכחו חבריהם של גרוסמן וסימון, שנטלו חלק בשחזור התאונה. הצעיר פנה אליהם, הביע חרטה ואמר להם שוב ושוב במהלך השחזור כי הוא מצטער על שאירע. אין זו הפעם הראשונה שהוא מביע חרטה. על פי פרקליטו, עו"ד אשר ארבל, הצעיר מביע את צערו במהלך כל השבוע, ואמר כבר מספר פעמים כי חייו נהרסו וכי "הלוואי שאני הייתי מת בתאונה".

במקביל, מלווה את הצעיר השירות הפסיכולוגי במערכת החינוך בבית שמש, שם הוא מתגורר. הצעיר צפוי להשתחרר למעצר בית למשך 30 יום, במהלכם יותר לו להגיע ללימודים. "מדובר בתלמיד שעולה לי"ב, בן למשפחה חד-הורית, שעובד בפיצרייה ובניקוי חדרי מדרגות כדי לסייע בכלכלת המשפחה", אמר עו"ד ארבל והוסיף כי "החשוד נוטל אחריות מוסרית לתאונה ומוכן לשלם את המחיר. הוא זה שהזעיק עזרה למקום התאונה וניסה להעניק עזרה ראשונה בעצמו".

על פי גורם בכיר בחקירה, השחזור שפך אור על מה שהתרחש בשבת, וההערכה היא כי הנהג הפוגע יואשם בגרימת מוות ברשלנות בלבד ולא בהריגה. על פי אותו גורם, במשטרה מודעים לכך שמדובר בסיפור טרגי. "גם החשוד וגם משפחתו יעידו כי אנחנו מטפלים במקרה בכפפות של משי", נאמר במשטרה. "כולנו מבינים שמדובר בילד טוב".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully