וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עקבו, התנפלו, חנקו והרגו

גלעד גרוסמן

28.10.2011 / 11:10

שני קטינים ובגיר בן 18 מואשמים בהריגת חסר הבית ולדימיר ספיבק לפני כחודש בראשל"צ. לפי כתב האישום, השלושה החליטו להתעמר בספיבק ובחברו, התנפלו עליהם ובעטו בראשם

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יותם בן-דוד)

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגשו הבוקר (שישי) כתבי אישום נגד שלושה צעירים בגין הריגת חסר הבית ולדימיר ספיבק בראשון לציון בסוף החודש שעבר. שלושת הנאשמים הם שני קטינים בני 17 וחברם יבגני טומשצ'וק בן 18.

לפי כתב האישום, שלושת הנאשמים יצאו לבלות במועדון בראשון לציון, וישבו ושתו במועדון עם חברו של המנוח. החבר סולק בשלב מסוים לאחר שהשתכר ו"נמרח" על הכורסאות. כשעה לאחר מכן הגיע המנוח לקרבת המועדון כשהוא שתוי והשתרע בכניסה למועדון. הוא הורחק ושכב על הרצפה בסמוך למועדון. סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר יצאו הנאשמים מהמועדון והחלו לעקוב אחר ספיבק בן ה-48 ודר רחוב נוסף.

לטענת הפרקליטות, השלושה החליטו להתעמר בשני חסרי הבית, ואז הם התנפלו עליהם, בעטו בהם בראשם, חנקו את ספיבק והותירו אותם מתבוססים בדמם לאחר שהפשיטו אותם. השלושה נאשמים בעבירות של הריגה, תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות וכן גניבה. עוד צוין בכתב האישום, כי לאחר התקיפה השלושה גנבו שעון מאחד מחסרי הבית וגנבו מהם גם סכום כסף לא ידוע.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של שלושת הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. מבקשת המעצר עולה כי הנערים תועדו במצלמות אבטחה הסמוכות לזירה ודמו של המנוח נמצא על נעליו של אחד הנאשמים. כמו כן, יש להם רישומים פליליים קודמים בעבירות אלימות. טומשצ?וק הודה בפני חברתו על התקיפה ואמר לה שהוא הולך לכלא. פרקליטו של אחד הנערים, עו"ד אורי קינן, אמר כי יגיב לאחר שיקרא את חומר הראיות.

עוד בנושא:

הדיווח הראשוני על הריגת חסר הבית בראשון לציון
חברו של חסר הבית שנהרג: "הוא הכיר את התוקפים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully