וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של הנרצח בראשל"צ: "הוא הכיר את התוקפים"

אולג גרוס, שנפצע בתקיפה בה נהרג חברו חסר הבית, ולדימיר ספיבק, סיפר כי האירוע החל כאשר ניסו לגנוב ממנו את הארנק, וכי ספיבק הכיר אחד מהתוקפים. "היו להם טענות כלפיו"

כיוון חקירה חדש לרצח בראשון לציון? אולג גרוס בן ה-67, שהותקף ונפצע באורח בינוני במהלך התקיפה שאירעה ביום חמישי בה נרצח חברו חסר הבית, ולדימיר ספיבק, סיפר אמש (שבת) כי לאחד מהחשודים בתקיפה הייתה היכרות מוקדמת עם הנרצח, וכי האירוע החל כאשר החשודים ניסו לגנוב ממנו את הארנק.

"הם עברו לידנו, אחד מהם היה מוכר לוולדימיר - "האינדיאני", סיפר בראיון לערוץ 10, כשהוא משחזר את מאורעות ליל הרצח ומצביע על זירת האירוע - מגרש חנייה באזור התעשייה הישן בראשון לציון. "אנחנו ישבנו והיה לנו מה לשתות. ולדימיר עוד אמר לי, "לך תקנה עוד קצת שתייה, אני אחזיר לך כסף". הוצאתי כסף, והלכתי לקיוסק חדש לא רחוק מפה", סיפר גרוס.

עוד בנושא:
חשד: 4 שיכורים היכו למוות חסר בית בראשון לציון
הוארך מעצר החשודים שהיכו למוות חסר בית בראשן לציון

גופה אותרה באזור התעשייה בראשון לציון, לידו נמצא אדם פצוע. דרור עינב
גרוס הציע לספיבק להסתלק עימו מהמקום, אולם זה ענה לו: "לא, אני חייב לסדר את העיניינים איתם". זירת הרצח באזור התעשייה הישן בראשון לציון/דרור עינב

"ולדימיר הזמין אותם לשבת איתנו, אמר: 'נו בואו תצטרפו', אבל היו להם טענות כלפיו", ציין עוד גרוס, שהסביר כיצד החלה ההידרדרות לאלימות. "עמדתי עם הפנים מול אחד מהם, ועם הגב לשלושת האחרים. הם היו ארבעה, ואני מרגיש שמישהו מכניס יד לכיס שלי. הגבתי עם המרפק, ומיד אחרי זה קיבלתי מכה מאחור", הוסיף.

לאחר התקרית, החליט גרוס שלא להמשיך ולהתעמת עם הארבעה. לדבריו, פנה לחברו ושאל אותו –"אתה בא איתי, ולדימיר"?, אולם זה התעקש להישאר במקום וענה לו – "לא, לא, אני חייב לסדר את העיניינים איתם". לאחר מכן, גרוס סיפר כי עזב את המקום. מאז האירוע, גרוס עדיין מתקשה להתאושש מהאירוע הקשה שחווה. הוא מסתגר בהוסטל לחסרי בית בראשון לציון בו הוא שוהה, ולטענתו, איש משירותי הרווחה לא ניסה ליצור איתו קשר או לסייע לו.

ביום שישי האריך בית המשפט בראשון לציון בשבעה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים שהיו מעורבים בקטטה - אימל בוגדן, יבגני טומושוק ושני קטינים נוספים. גורם המקורב לחקירה ציין ביום חמישי כי מדובר במקרה "מזעזע שכולל התעללות קשה". במשטרה טוענים כי החשודים היו שרויים בגילופין, וממתינים לתוצאות נתיחת הגופה. בנוסף, ינסו במשטרה לחקור את המקרה באמצעות מצלמות האבטחה באיזור, אשר ייתכן כי לכדו את האירועים בעדשותיהן.

(עדכון ראשון: 21:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully