וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין קודש לחול: צפו באבק הורס טקס חתונה בארה"ב

לזה הם לא ציפו: זוג באריזונה היה מרוכז ברגע המאושר בחייהם, כשלפתע ענן אבק אדיר הפריע למעמד המרגש. הכומר התעקש להמשיך בטקס, בני הזוג פחות: "זה היה קצת לא נוח"

צילום מסך

(צילום: צילומי חובבים שהועלו לאתר יוטיוב, עריכה: טל רזניק
קריינות: אביב אברמוביץ')

בחול(י) ובבריאות: זוגות צעירים מתכוננים לעתים חודשים ארוכים ואף שנים ליום חתונתם. הם עושים כל שביכולתם כדי למזער את הסיכוי שמשהו, לרבות פגעי מזג האוויר, יהרוס את היום המאושר בחייהם. אך כידוע, האדם עושה תכניות – והאל צוחק. ג'ניפר וגוסטבו לונה, זוג צעיר מאריזונה, החליט סוף סוף לבוא בברית הנישואים. הכומר כבר החל בטקס, אך אז התפרץ לחתונה אורח בלתי קרוא: ענן אבק ענקי, תופעה די שכיחה באזור המדברי של דרום ארצות הברית.

את מה שקרה אחר כך הם יתקשו לשכוח, כפי שתיארו זאת בראיון לרשת ABC אמריקנית. "הבטתי למעלה, וראיתי חומת אבק ענקית מתקרבת", תיאר החתן גוסטבו, את המראה שנגלה לעיניו והוסיף "הפרצוף שלי מתנפח, ואני עומד לחטוף את זה עכשיו". למרות הסיטואציה החריגה, הכומר התעקש להמשיך בטקס כרגיל, כשתחושת חוסר האונים מורגשת היטב על פניהם של בני הזוג.

"זה היה קצת לא נוח אם לומר את האמת", אמרה ג'ניפר לונה, הכלה. "ניסיתי להחזיק את השמלה, דרכתי עליה". החתן ניסה לדחוק בכומר למהר: "בוא נסיים עם זה, בוא נסתלק מכאן. אני לא יכול לראות אותם, הם לא יכולים לראות אותנו". הכומר החל למהר את התהליכים, ולבסוף הכריז סוף סוף על השניים כבעל ואישה.

(עדכון ראשון: 20:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully