וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6.5 שנים בכלא לנוהג בשכרות שפצע אדם באורח קשה

קובי דוד

24.10.2011 / 14:46

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר מאסר של 6 שנים וחצי - 4 שנים וחצי מתוכן בפועל - על צעיר שנהג בפראות כשהוא בגילופין. הנפגע, שהוגדר "שבר כלי", יפוצה ב-25 אלף שקלים

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שני) עונש מאסר של שש שנים וחצי, מתוכן 4 שנים וחצי בפועל, על עומר הייב, בן 25 מהכפר טובא-זנגריה, שהורשע בכך שנהג בשכרות, פצע אדם באורח קשה ונמלט מהמקום לאחר המעשה. הייב הורשע, על פי הודאתו בעובדות כתב האישום המתוקן, בעבירות של סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה, חבלה חמורה, נהיגה בשכרות, נהיגה נגד כיוון התנועה בכביש חד-סטרי ואי ציות להוראת תמרור.

לפני שלוש שנים, ולאחר שיצא מבילוי בפאב "ינקל" בקריית-שמונה, נכנס לרכבו כשהוא תחת השפעת אלכוהול. בהגיעו לכיכר באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה, הקיף הייב את הכיכר בנסיעה מהירה ובניגוד לכיוון התנועה. ניידת משטרה שהבחינה בו פתחה במרדף אחריו, אולם הייב התעלם מהוראות השוטרים והמשיך בנסיעתו הפרועה, כשהוא חוצה שני צמתים ברמזור אדום ועוקף ניידת נוספת שחסמה את נתיב נסיעתו.

רגעים ספורים לאחר מכן, בצומת הרחובות שפרינצק וגבעת שחומית, סטה הייב מנתיב נסיעתו אל הנתיב הנגדי ופגע בעוצמה רבה ברכב אחר. הנוסע ברכב, יעקב חיון, נפצע באורח קשה. בחומר הרפואי שהוגש לעיון בית המשפט צוין כי חיון הינו "שבר כלי" בעקבות פציעותיו, שהשלכותיהן ילוו אותו בהמשך חייו. סגן נשיא בית המשפט, השופט תאופיק כתילי, גזר על הנאשם עונש של 4 וחצי שנות מאסר בפועל ושנתיים נוספות על תנאי, וכן חייב את הייב לפצות את חיון בסך של 25 אלף שקלים. כמו כן, רשיונו של הייב נפסל לתקופה של 10 שנים מיום שחרורו מהכלא.

עוד בנושא
בן 19 נהרג לאחר שחברו נהג תחת השפעת אלכוהול
תאונה בחיפה: ”ההרוגים חגגו בחתונה ושתו אלכוהול”
בית המשפט גזר 12 שנות מאסר על טל מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully