וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה לנתניהו: "טוב עשית עם עסקת שליט"

פנחס וולף

24.10.2011 / 2:46

ראש הממשלה נועד בשעת לילה עם מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, ודן עימו בנושאים שונים, לרבות עסקת שליט והמאמצים לשחרור ג'ונתן פולארד ואילן גרפל. נתניהו: "לא אעזוב את נושא פולארד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אמש (ראשון) עם הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, בביתו של האחרון בירושלים. בפגישה נדונו נושאים מדיניים שונים, בהם העסקה לשחרורו של גלעד שליט. בפגישה שהתקיימה בשעת לילה, השתתפו גם יו"ר ש"ס, שר הפנים אלי ישי וכן שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס.

לקריאה נוספת:
הרב עובדיה יוסף: השמאלנים הם "מלאכי חבלה"
הרב עובדיה: "גם אשכנזים מתנגדים לאפליית הספרדיות"
בצל החקירות: הרב עובדיה יוסף חיתן את נכדתו

"טוב עשית", אמר הרב עובדיה יוסף לראש הממשלה על ביצוע עסקת שליט. "תמיד יש מתנגדים, ואם אין מתנגדים זה היה אומר שהעסקה לא טובה". הוא ביקש עוד מנתניהו לדאוג גם לשחרורם של ג'ונתן פולארד הכלוא בארצות הברית ואילן גרפל הכלוא במצרים. "בינינו, מה עם פולארד? אם אנחנו עושים מאמצים ומשחררים אסירים למה לא רותמים את האמריקאים למאמצים האזוריים", אמר הרב יוסף לנתניהו, שסיפר בתגובה על פעילותו ומאמציו לשחרר את פולארד ועל פגישותיו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה בנושא, אך הוסיף כי קיימות התנגדויות פנימיות אצל האמריקאים לשחרורו. נתניהו הבטיח כי "לא יעזוב את הנושא". על גרפל אמר כי הוא מקווה כי פריצת דרך בעניינו תתרחש כבר בשבוע הקרוב. בהמשך שמע הרב סקירה מדינית, ובסיומה איחל מזל טוב ליום הולדתו של ראש הממשלה שחל אתמול.

הפגישה בין השניים אמורה הייתה להתקיים לכבוד חג הסוכות, אך נדחתה בעקבות ביצוע העסקה לשחרור גלעד שליט ובעיות נוספות בלוח הזמנים של ראש הממשלה. הפגישה נקבעה מחדש לאתמול בשעה 19:00, אולם נתניהו איחר לפגישה זו, ובנוסף מיהר לפגישה עם ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, עימו נועד בבית ראש הממשלה. בשל העובדה ששני הצדדים לא רצו לדחות שוב את הפגישה היא נקבעה לשעה 23:00 בלילה כמוצא אחרון, ונמשכה כשעה וחצי, זמן ארוך יותר מכפי שתוכנן.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully