וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה יוסף: השמאלנים הם "מלאכי חבלה"

מנהיגה הרוחני של ש"ס כינה את אנשי השמאל באופן חריף ביותר בדרשתו השבועית בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים. עוד אמר הרב "הימנים תמיד מלמדים זכות, השמלאנים - חובה"

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, התבטא אמש (שבת) בחריפות בדרשתו השבועית וכינה את האנשים המשתייכים לשמאל המפה הפוליטית "מלאכי חבלה". הרב מסר את שיעורו השבועי בבית הכנסת הסמוך לביתו בשכונת הר נוף בירושלים ואמר כי "הקדוש-ברוך-הוא דן את בני אדם, יש לאדם מלאכים מימין ומשמאל. הימניים תמיד מלמדים זכות, השמאלנים – חובה. גם פה יש לנו שמאלנים - אלה כולם מלאכי חבלה".

הרב עובדיה יוסף מארח בביתו את נשיא המדינה, שמעון פרס שבא לברכו לכבוד חג הפסח, אפריל 2011. עומר מירון
"יש לנו ימנים, אנשים יראי שמים, הולכים על פי התורה. לכן כל אחד ואחד צריך לסגל לו מלאכים ימניים". הרב עובדיה יוסף/עומר מירון

כמו כן, דיבר הרב בשבחם של הימנים ואמר כי "יש לנו ימנים, אנשים יראי שמים, הולכים על פי התורה. לכן כל אחד ואחד צריך לסגל לו מלאכים ימניים. ימין, כן. לא ליכוד - מלאכים ימניים, לתורה, אלה למעלה, והם ילמדו עליו זכות בראש השנה, ביום הדין. עומדים שם מלאכים שירחמו עליו, הקדוש-ברוך-הוא יבוא וימתיק את הדינים, יכתוב עליו לחיים טובים ולשלום".

לפני כחודשיים וחצי נעצר בנו של הרב עובדיה יוסף, הרב יעקב יוסף, בחשד להסתה, לאחר תמיכתו בספר "תורת המלך" של הרב יצחק שפירא והרב יוסף אליצור. הרב יוסף הועבר למשרדי המטה הארצי בירושלים ולאחר חקירה קצרה שוחרר.

בפרק הרביעי בספר "תורת המלך" נכתב: "נפש יהודי מול נפש הגוי", נכתב: "בסיכום הפרק עלתה בידינו מסקנה ברורה שבכל מקום בו נוכחותו של גוי מסכנת חיי ישראל - מותר להרגו (גם אם מדובר בחסיד אומות העולם והוא לא אשם כלל במצב שנוצר)".

עוד בנושאים דומים:
הרב יעקב יוסף נחקר ושוחרר - חשש במשטרה ממהומות
הרב עובדיה: "גם אשכנזים מתנגדים לאפליית הספרדיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully