וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים והמשפחה חגגו עם נתניהו את יום הולדתו

טל שלו, כתבתנו המדינית

23.10.2011 / 23:02

לאחר שבסוף השבוע חגג את יום הולדתו ה-62 בחוג משפחתי מצומצם, הביאו היום אנשי לשכתו של ראש הממשלה עוגה, שעליה נכתב: "אוהבים אותך וגאים בך, מזל טוב ליום הולדתך ה-62"

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לשכת העיתונות הממשלתית)

אז הנה העוגה: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, חגג שלשום את יום הולדתו ה-62. היום (ראשון), עם שיבת משרד ראש הממשלה לעבודה לאחר החג וסוף השבוע, הביאו אנשי לשכתו עוגה, ועליה הכיתוב: "לראש הממשלה, אוהבים אותך וגאים בך, מזל טוב ליום הולדתך ה-62". לאירוע הגיעו גם שרים רבים, בהם שר החוץ, אביגדור ליברמן, ושר הביטחון, אהוד ברק, וכן בני משפחתו של ראש הממשלה.

עוד בנושא
ראש הממשלה נתניהו חגג יום הולדת - מי בירך?

נתניהו חגג יום הולדת 62. לשכת העיתונות הממשלתית
עוגת יום ההולדת/לשכת העיתונות הממשלתית

נתניהו, ששמח למראה העוגה, סיפר על חגיגת יום ההולדת הפרטית שלו: "ביום שישי, בארוחת שבת, חגגנו בביתנו את יום ההולדת בחוג משפחתי מצומצם. התרגשתי פעם נוספת, הפעם היו שם שני קשישים ביניהם חלקו 200 שנה. אבי בן ציון, וחמי שמואל. חוויתי שוב את יסודות הקיום של עמנו, ואני אומר את זה ללא שום הפרזה וללא שום הצטעצעות. אני יודע שעמוק בלב של כולם כאן אנחנו כולנו יודעים שאנחנו עוסקים במלאכת קודש, כי מוטלת עלינו במשמרת שלנו להבטיח את עתידו ונצחיותו של עם ישראל, וזה לא דבר מובן מאליו".

נתניהו בילה את סוף השבוע של יום הולדתו במעונו הרשמי בירושלים, יחד עם רעייתו שרה, שני בניו יאיר ואבנר, אביו, בן ציון נתניהו, ואביה של רעייתו, שמואל בן ארצי. נשיא המדינה, שמעון פרס, בירך את נתניהו ליום הולדתו ואמר לו "כל החיים עוד לפניך. תמשיך לעשות דברים טובים וגדולים". בין המברכים לנתניהו היו גם אזרחים כמו יהורם גאון ונינט טייב, שהתקשרו ללשכת ראש הממשלה ואיחלו יום הולדת שמח לנתניהו. אלפי אזרחים נוספים בירכו את ראש הממשלה גם בעמוד הפייסבוק שלו.

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully