וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה נתניהו חגג יום הולדת - מי בירך?

טל שלו, כתבתנו המדינית

22.10.2011 / 20:59

ראש הממשלה חגג את יום הולדתו ה-62 בחיק משפחתו וזכה לברכות רבות מאזרחים דוגמת נינט טייב ויהורם גאון. גם נשיא המדינה שמעון פרס התקשר וברך "כל החיים עוד לפניך"

שלושה ימים אחרי השלמת העסקה להשבת גלעד שליט, חגג אתמול (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, את יום הולדתו ה-62. בשנתיים האחרונות, מאז החל את כהונתו כראש ממשלה, ספג נתניהו ביקורת קשה בסוף כל חודש אוגוסט, לקראת יום הולדתו של גלעד שליט שהיה נתון עדיין בשבי. אולם השנה נתניהו יכול לחוש סיפוק, כשקריאות אלו התחלפו בברכות.

אלפים בירכו את נתניהו ליום הולדתו בעמוד הפייסבוק שלו, הן ליום הולדתו והן על השבת של שליט הביתה. נתניהו עצמו הביע סיפוק בימים האחרונים עם הצפייה בתמונותיו של שליט מטייל במצפה הילה ואמר "משמח אותי לראות שגלעד מתחיל לחזור לשגרה וליהנות מהחופש".

לפני שנה, ביום הולדתו ה-61, חגגו עובדי לשכתו של נתניהו במסיבת הפתעה שנערכה בחדר הקבינט עם אשתו ושני בניו, בליווי עוגה ונרות. השנה חגג ראש הממשלה במסגרת מצומצמת יותר. ראש הממשלה בילה את סוף השבוע של יום הולדתו במעונו הרשמי בירושלים, יחד עם רעייתו שרה, שני בניו יאיר ואבנר, אביו, בן ציון נתניהו, ואביה של רעייתו, שמואל בן ארצי.

נשיא המדינה שמעון פרס, בירך את נתניהו ליום הולדתו ואמר לו "כל החיים עוד לפניך. תמשיך לעשות דברים טובים וגדולים". בין המברכים היו גם אזרחים כמו יהורם גאון ונינט טייב, שהתקשרו ללשכת ראש הממשלה ואיחלו יום הולדת שמח לנתניהו.

נתניהו נולד ב-21 באוקטובר 1949 בתל אביב, להוריו - בן ציון וצילה נתניהו. הוא גדל והתחנך בירושלים ובארה"ב, וב-1967 שב לארץ כדי להתגייס לסיירת מטכ"ל. ב-1976 נהרג אחיו, יוני, במהלך הפיקוד על מבצע אנטבה, וכשנה לאחר מכן שב נתניהו מלימודים האקדמיים בארה"ב לישראל. הוא נבחר לראשות הליכוד ב-1993, לאחר שכיהן כשגריר ישראל באו"ם וסגן שר החוץ, וב-1996 ניצח את שמעון פרס בבחירות לראשות הממשלה, אז כיהן עד 1999. כהונתו השנייה כראש ממשלה החלה במרץ 2009.

עוד בנושא:
נתניהו למשפחות השכולות: מזדהה עם הכאב ומחבק אתכם
נתניהו: "רון ארד עמד לנגד עיניי בחתימת העסקה"
נתניהו: גלעד שליט בבית, המשימה הושלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully