וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בוער בצפון: כבאים פועלים בשתי דליקות בגליל

קובי מנדל

22.10.2011 / 20:58

הדליקה ה-40 בסוף השבוע האחרון בגליל המערבי פרצה סמוך לכפר כאבול, בשלושה מוקדים שונים. דליקה פרצה גם סמוך למושב שזור שבמרום הגליל. לא היו נפגעים בכלל האירועים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגאל בן אבו, עריכה: יותם בן-דוד)

האש חזרה לצפון: דליקת יער פרצה הערב (שבת) בשלושה מוקדים, סמוך לכפר כאבול שבגליל המערבי. שלושה צוותי כיבוי משירותי הכבאות של הגליל המערבי פועלים להשגת שליטה על האש. סמוך למושב שזור שבמרום הגליל פרצה דליקה נוספת, במזבלה, ושירותי כבאות פועלים למנוע את התפשטות האש לעבר המושב עצמו. בשתי הדליקות לא נרשמו עד כה נפגעים.

עוד בנושא
38 שריפות ביומיים בגליל המערבי: חשש לגל הצתות
הושגה שליטה על השריפה בגליל, כביש 70 נפתח לתנועה
דליקת חורש גדולה בגליל - תושבים פונו מבתיהם

בסוף השבוע האחרון נרשמו בשירותי הכבאות של הגליל המערבי 40 אירועים של שריפות קוצים וחורש טבעי. 20 צוותי כיבוי פעלו לכיבוי כלל הדליקות, שחקירתן עדיין נמשכת. בשירותי הכבאות חושדים כי מרבית האירועים היו הצתות מכוונות. בכיבוי הדליקות השתתפו לגם כבאים משירותי כיבוי אחרים בצפון ואנשי הקרן הקיימת לישראל.

הבוקר פרצה דליקה סמוך למשוב אחיהוד, לאחר שגם אתמול השתוללה במקום שריפה גדולה. שישה צוותי כיבוי וכן שני מטוסי כיבוי הוזעקו למקום והצליחו להשתלט על השריפה, שהשתוללה בין המושב לאזור התעשייה בר לב. שריפות נוספות כובו סמוך למושב שבי ציון הסמוך לנהריה ולכפא ירכא, וכן דליקה שפרצה סמוך ליישוב טל-אל. בשעות הבוקר גם פרצה דליקה סמוך לצומת גילון. לאחר מספר שעות השיגו הכבאים שליטה מלאה על האש, שכילתה כ-150 דונמים של חורש. בשעות הצהריים פרצה דליקת יער נוספת סמוך לכפר עין אל-אסד וכוחות הכיבוי הוזעקו על מנת לכבותה. לדברי מפקד שירותי הכיבוי של הגליל המערבי, טפסר אמיר לוי, "קיים חשד להצתות בחלק מהשריפות שהשתוללו אתמול והיום בגליל".

מוקדי הדליקות הבולטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully