וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליקת חורש גדולה בגליל - תושבים פונו מבתיהם

קובי מנדל

21.10.2011 / 13:27

20 צוותי כיבוי המסתייעים במטוסי כיבוי, מנסים להשתלט על דליקת חורש טבעי סמוך לצומת יבור שבגליל המערבי. בית אבות פונה מיושביו, חמישה מהם נפגעו קל משאיפת עשן. צירי התנועה נחסמו

ערן גילווארג

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: טל רזניק)

דליקת גדולה של חורש טבעי משתוללת בשעה זו (שישי) סמוך לצומת יבור שבגליל המערבי. 20 צוותי כיבוי מהאזור, שמסתייעים באנשי הקרן הקימת לישראל ובארבעה מטוסי כיבוי, מנסים להשתלט על הלהבות. הכבאים הצליחו להשתלט על הלהבות בקיבוץ יסעור, אולם השריפה ממשיכה להתקדם, ועיקר המאמץ מופנה כעת לכיבוי הדליקה באזור שבין אזור התעשייה בר לב למושב אחיהוד.

40 דיירי בית האבות בקיבוץ יסעור פונו ממנו למתחם אחר במשק, חמישה מהם נפגעו קל משאיפת עשן. במקום הוקם חדר פיקוד של כוחות המשטרה, מגן דוד אדום ומכבי האש. צוותי מד"א ממרחב "אשר", שהוזעקו למקום, אף העלו את הכוננות באזור לדרגה הגבוהה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור בו משתוללת השריפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון לעכשיו אין הודעת פינוי לכלל תושבי האזור, והמשטרה ומכבי האש קוראים לתושבי יסעור ואחיהוד להסתגר בבתיהם, לסגור את החלונות ולא לצאת עד להודעה חדשה או עד להודעת פינוי.

במקביל, בעקבות התפשטות השריפה החליטה המשטרה לחסום בתחילה לתנועת כלי רכב את כביש מספר 70 ולאחר מכן את כל הצירים המובילים לצומת יבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully