וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: סרקוזי חובק בת בעת משבר פוליטי

רעייתו של נשיא צרפת, קרלה ברוני, ילדה הלילה את בתם המשותפת בפריז. למרות שסרקוזי היה בביקור בגרמניה בעת הלידה הביע את התרגשותו ואף ביקש מהתקשורת להשאיר את השמחה פרטית

סוף סוף יש לו סיבה לחייך: נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, עובר באחרונה תקופה קשה, לפחות בכל הנוגע לקריירה הפוליטית שלו. אם לא די במשבר הכלכלי הפוקד את אירופה, אליו הוא מנסה לגייס פתרונות בצוותא עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, סקרי דעת הקהל קובעים כבר תקופה ארוכה כי סרקוזי צפוי להפסיד בבחירות לנשיאות בשנה הבאה למועמד מטעם המפלגה הסוציאליסטית, פרנסואה הולנד. כנראה שכל הנושאים הבוערים על סדר יומו של הנשיא התגמדו הלילה (חמישי) כאשר רעייתו, קרלה ברוני, ילדה בפריז תינוקת בריאה ושלמה. מדובר בילד הראשון שחובקים השניים יחדיו, לאחר שלסרקוזי כבר שלושה בנים מנישואיו הקודמים, בעוד שעבור ברוני מדובר בילד שני, היות ולה יש בן מנישואים קודמים.

עוד באותו נושא:
אי הוודאות בנוגע למשבר החוב מפיל את אירופה
בת נולדה לקרלה ברוני וניקולא סרקוזי
צרפת: מועמד השמאל נגד סרקוזי - פרנסואה הולנד

סרקוזי קרלה ברוני. רויטרס
"מאושרים מהולדת בתם". ברוני וסרקוזי/רויטרס

בהתייחסות ראשונה לתקשורת מטעמו של סרקוזי נמסר כי הוא ורעייתו "מאושרים מהולדת בתם", אך ציין כי ישאיר לרעייתו את הזכות להודיע לתקשורת על שמה של התינוקת, שעל פי השמועות, יהיה דליה. במהלך טיול שערך לעיר מיין שבצפון מערב המדינה, ביקש סרקוזי מהתקשורת שתאפשר למשפחה להותיר את הלידה כעניין פרטי. "אלה מבינכם שהם הורים ודאי יבינו את עומק השמחה שאני וקרלה מרגישים. כל אחד מכם יוכל להבין שהשמחה הזו גדולה פי כמה בגלל שהיא פרטית".

על אף שהספיק לבקר את רעייתו כבר פעמיים בבית החולים מאז הלידה, סרקוזי פספס את האירוע המרגש עצמו. כשרעייתו הובהלה לבית החולים וילדה את בתם החדשה, סרקוזי היה בעיצומו של ביקור רשמי בפרנקפורט שבגרמניה, בניסיון נוסף למצוא פתרונות למשבר גוש האירו. גם אביו של הנשיא, פאל סרקוזי, הסב המאושר, אמר לטלוויזיה המקומית לאחר הלידה כי המשפחה מאושרת, וכי ברוני עצמה עייפה, אך מצבה מצוין. "אין שמח מאתנו עם הולדת הנכדה, ה-14 במספר עבורי", ציין סרקוזי הסב.

ואולם ייתכן והבשורות מבית החולים יסייעו לסרקוזי גם בקריירה הפוליטית שלו. מומחים פוליטיים בצרפת מעריכים כי הלידה עשויה לתמוך בסרקוזי ולשפר במשהו את מצבו העגום בסקרים. אך יחד עם זאת ציינו המומחים כי ייתכן והדבר דווקא יפגע בו בקרב חוגים שמרניים יותר שעשויים להעביר ביקורת ולטעון כי נמנע מלעמוד לצד רעייתו כשזו כורעת ללדת, והמשיך, כאמור, בביקורו בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully