וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה אושפזה במצב אנוש לאחר דיקור מי שפיר

אריאל נוי

19.10.2011 / 12:42

אישה בת 30 מאושפזת בבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שעברה בדיקת דיקור מי שפיר בבית החולים בני ציון בחיפה. העובר שנשאה האישה מת ולאחר כמה ימים הוחלט לכרות את רחמה

אישה בת 30 מאושפזת במצב אנוש במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שלקתה בזיהום. לפני מספר ימים עברה האישה בדיקת דיקור מי שפיר בבית החולים בני ציון בחיפה. הצעירה הגיעה לבית החולים לניאדו לפני מספר ימים כשהיא סובלת מחום גבוה ואמש (שלישי) הידרדר מצבה.

גורמים בבית החולים סיפרו לוואלה! חדשות כי בעקבות הזיהום החמור, מת העובר שנשאה הצעירה ברחמה. הזיהום הקשה נוצר כתוצאה מגירוי יתר של מנגנוני קרישת הדם. רופאי בית החולים לניאדו התקשרו לקבל ייעוץ מבית החולים קפלן ברחובות, שכבר התנסה באירועים דומים ושם המליצו להם לכרות את הרחם במהירות, על מנת להציל את חייה של הצעירה.

מנהל בית החולים לניאדו, ד"ר אבי שקולניק, אמר כי "האישה הגיעה אלינו לאחר שעברה טיפול באחד מבתי החולים בצפון הארץ. מצבה הידרדר והיום היא בטיפול נמרץ במצב יציב. מפאת חיסיון החולה, אני לא רוצה לפרט אילו טיפולים היא עברה".

בבית החולים בני ציון בחיפה אישרו הבוקר את הפרטים ומסרו בתגובה כי "האישה טופלה לפי הפרקטיקה הרפואית ומיטב המומחים כמקובל בבית החולים בני ציון. אין ביכולתנו למסור פרטים נוספים בשל חיסיון רפואי".

עוד בנושא:

בחודש יוני: בגלל סיבוך בבדיקה מי שפיר - העובר מת
המדריך המלא לבדיקת מי שפיר

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully