וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: משפחת שליט ממתינה בבסיס תל-נוף

קובי דוד וכתבי וואלה!

18.10.2011 / 9:50

בני משפחת שליט נחתו בבסיס חיל האוויר תל-נוף, שם יקבלו את פניו של גלעד, לאחר שחרורו. ראש הממשלה נתניהו, הרמטכ"ל גנץ ושר הביטחון ברק גם הגיעו כבר לבסיס, בציפייה דרוכה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, אריאל נוי, נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק)

בני משפחת שליט יצאו הבוקר (שלישי) את ביתם במצפה הילה ונחתו בבסיס חיל האוויר תל-נוף, שם ייפגשו עם גלעד בהמשך היום, ששוחרר משבי החמאס. צבי שליט, סבו של של גלעד, ואחותו הדס, יצאו מוקדם יותר מקריית אתא, ואחריהם יצאו הוריו של גלעד, נעם ואביבה, אחיו יואל ובת זוגו יערה. לבסיס הגיעו כבר גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, אהוד ברק, והרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ.

שידור חי מבסיס תל נוף - ממתינים לגלעד

«iframe width="448" height="447" style="margin-top:8px" align="middle" src="https://news.walla.co.il/?w=//1869136/@liveFrame&channel_name=liveufeed2&server=rtmp://waflalive.walla.co.il/" frameborder="0" scrolling=no allowfullscreen»«/iframe»

(צילום: קובי אליהו)

גלעד שליט. הטלוויזיה המצרית, צילום מסך
תמונות ראשונות של שליט הולך על רגליו - מחוץ לשבי החמאס/צילום מסך, הטלוויזיה המצרית

עם הגעתו לבסיס חיל האוויר בתל-נוף העניק נעם שליט ראיונות לערוצי הטלוויזיה. לערוץ 2 אמר שליט כי "אנחנו בתל-נוף בהמתנה לגלעד. אפשר להניח שזה היום המאושר בחיי". לערוץ 10 אמר שליט כי "לא חשבתי עדיין מה אומר לגלעד. הרגע הראשון הוא רגע שחושבים עליו, אבל יש הרבה אי-ודאות".

במקום מגוריה של משפחת שליט במצפה הילה ערוכים הבוקר כוחות המשטרה לחסימת הרחוב בו מתגוררת המשפחה, בכדי למנוע את כניסתם של זרים לרחוב.

עשרות כרזות הנושאות את הסיסמה "גלעד שליט, כמה טוב שבאת הביתה" נתלו במהלך הלילה בצמתים מרכזיים בצפון על ידי פעילי מטה המאבק, לקראת הגעתו הצפויה של החייל החטוף לביתו.

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד:
סיקור חי: עסקת שליט, דקה אחרי דקה
הבוקר: האסירים הועברו מבתי הכלא למעברי הגבול
בג"ץ דחה את העתירות: אור ירוק לעסקת שליט
הנשיא פרס למשפחות השכול: חובתנו להציל את גלעד

עסקת שליט - מפת השידורים החיים של וואלה:

עם כניסתו לישראל, נבדק שליט ראשונית במעבר הגבול על ידי רופא וקצינת נפגעים, ויצולם על ידי דובר צה"ל. הוא יוסע לבסיס אמיתי, שם ייבדק שוב על ידי צוות רופאים, ובין היתר ותאושר כשירותו לטיסה. הוא ילבש מדי צה"ל, ישוחח עם הוריו בטלפון, וימריא לכיוון בסיס חיל האוויר בתל נוף. עם הגעתו לתל נוף יתקבל על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, אהוד ברק, והרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, ורק לאחר מכן יועבר לאזור מבודד, שם ייפגש עם בני משפחתו.

(בהכנת הידיעה השתתפו אמיר בוחבוט, טל שלו וניר יהב)

(עדכון ראשון: 05:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully