וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימבבואה: נשים אנסו וגנבו זרע של 17 גברים

שלוש תושבות המדינה, נעצרו לאחר שבמכונית בה נסעו נמצאו 33 קונדומים מלאים בזרע. החשד הוא שהן אנסו לפחות 17 גברים אותן אספו כטרמפיסטים. במשטרה המקומית חושדים: יש קורבנות נוספים

משטרת זימבבואה הגישה אתמול (שישי) כתב אישום כנגד שלוש נשים, אשר לפי החשד תקפו מינית לפחות 17 גברים שונים, אותם אספו כטרמפיסטים. ברשות השלוש נמצאו 33 קונדומים המכילים זרע. המקרה התגלה כשהשלוש, רוזמרי צ'אקוויזירה (24), סופי נהוקווארה (26) ואחותה של סופי, נטסאי נהוקווארה (24), נמצאו במכוניתן לאחר שעברו תאונת דרכים בעיר גוארו, הממוקמת כ-300 קילומטרים דרומית מהארארה הבירה. כשהשוטרים בחנו את רכבן של הנשים, התגלו עשרות הקונדומים. לטענת המשטרה, השלוש נהגו לאסוף טרמפיסטים ממין זכר ולסמם אותם בכדי לבצע את זממן, או לחילופין לאנוס אותם באיומי אקדח.

לא ברור מדוע שמרו הנשים את זרעם של הגברים. "ישנן סיעות בחברה אשר משתמשות בזרע הגברי למטרות טקסיות", אמר פרופ' ווטש רופאראנגנדה, מהחוג לסוציולוגיה באוניברסיטת זימבבואה, שהציע סיבה לתעלומה. "סיעות אלו מאמינות כי זרע עשוי לשמש לתחייה, מאחר והוא המקור לחיים. אחרות מאמינות כי זרע יביא להן מזל טוב". לדברי המומחה, ייתכן מאוד שזהו ההסבר למקרי האונס.

שלושת הנשים זוהו על ידי 17 קורבנות, אך המשטרה המקומית חושדת כי ישנם קורבנות נוספים, אשר טרם הגיעו לזהות את התוקפות. היא מנסה לעודד קורבנות נוספים לדווח על מקרי אונס ולהגיע למקום מעצרן, בעיר הארארה, בכדי לזהותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully