וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח משחית אנדרטת רבין: "נבגדנו, נחזור להולנד"

מאיר סחיווסחורדר אחיו של שבואל שחשוד בהשחתת אנדרטת הזיכרון ליצחק רבין בתל אביב אמר לניו יורק טיימס כי לאחר ביצוע עסקת שליט תעזוב המשפחה את הארץ

אחיו של שבואל סחיווסחורדר, החשוד שהשחית את אנדטת הזיכרון ליצחק רבין בתל אביב במחאה על שחרור המחבלים המעורבים ברצח משפחתו ב-2001 במסגרת עסקת שליט, מאיר סחיווסחורדר, אמר כי משפחתו מתכוונת לעזוב את הארץ בעקבות עסקת שליט. "נבגדנו, ואנחנו חוזרים להולנד", אמר מאיר סחיווסחורדר בראיון שפורסם בניו יורק טיימס.

עוד בנושא:

משחית אנדרטת רבין: "רציתי לפגוע ב'פופיק' של השמאל"
מצלמות העירייה תיעדו: כך הושחתה האנדרטה לזכר רבין
הושחתה האנדרטה לזכר יצחק רבין בתל אביב


"אינני מצטער על המעשה", אמר אתמול שבואל סחיווסחורדר, "אם הורסים ופוגעים במה שקדוש לי ולמשפחה שלי ומשתינים על הקבר של ההורים שלי, מה אני אמור לעשות? המטרה הייתה לפגוע בדבר הכי ממלכתי במדינה, ככה אולי ישמעו אותנו. בכל השנים הללו לא שומעים את המשפחות השכולות, איך אנחנו מתמודדים עם האובדן, על הקשיים שלנו ומבקשים מאתנו להיות עכשיו הקורבן של כל המדינה ולקבל את הדין באהבה". סחיווסחורדר המשיך ואמר כי "על מה יש לי להצטער? זו פעולת מחאה לגיטימית. אותו שמאל שלחץ על הממשלה ללכת על העסקה הזאת וקורא לרוצחים של ההורים והאחים שלי "לוחמי חופש" מבין עכשיו טיפה איך זה מרגיש כשפוגעים במשהו שחשוב לו".

סחיווסחורדר נעצר אתמול לאחר שתועד במצלמות אבטחה כשהוא שופך צבע לבן על אנדרטת רבין במקום הירצחו בתל אביב. בנוסף ריסס סחיווסחורדר את המילים "תג מחיר" ו-"לשחרר את יגאל עמיר" בסמוך לאנדרטה. הוא שוחרר בערבות לאחר מספר שעות. אין זו הפעם הראשונה שסחיווסחורדר מבטא את מחאתו בפומבי: במהלך טקס הממלכתי בהר הרצל בירושלים ביום הזיכרון השנה התפרץ סחיווסחורדר לעבר מנכ"ל הביטוח הלאומי, אסתר דומיניסיני, בעת שהניחה זר וקרא לעברה קריאות גנאי. הוא התבקש על ידי מנחה הטקס להירגע, ולבסוף הוצא מהמתחם על ידי המשטרה הצבאית. הוא קבל נגד היחס שלטענתו בני משפחתו זוכים מהמוסד לביטוח לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully