וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים מהסוכה: 220,000 טיילו ביום החג הראשון

מזג האוויר הנעים הוציא החוצה כ-220,000 מטיילים אל שמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ. אתר אגמון החולה התמלא באנשים עד אפס מקום. הצפי לכל החג - יותר ממיליון וחצי מטיילים

כ-220,000 ישראלים ניצלו היום (חמישי) את החג לביקור בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. מרשות הטבע והגנים נמסר כי כ-55 אלף מבקרים פקדו את השמורות והגנים בתשלום, ועוד כ-100 אלף מטיילים ביקרו באתרים ללא תשלום. "אנחנו ערוכים בכל אתרינו גם להמשך חול המועד, ומציעים לציבור הרחב שלל פסטיבלים ופעילויות מיוחדות, לצד סיורים מיוחדים לכל המשפחה ופעילויות ללא תשלום בשטחים הפתוחים ובאתרים עצמם", אמר מנהל חטיבת קהל וקהילה ברשות, עוזי ברזילי. לדבריו, עד לשמחת תורה ההערכה היא שמספר המבקרים יגיע לפחות למיליון וחצי.

עוד בנושא:
סוכות 2011 - יוצאים מהבית: סיקור מיוחד בוואלה! תיירות
סוכות 2011 בטבע: לטייל בישראל מצפון עד דרום
טבע האדם: 350,000 טיילו בגנים ובשמורות בראש השנה

מטיילים בחג הסוכות אוקטובר, 2011. רשות הטבע והגנים
ההערכה היא שמספר המבקרים יגיע לפחות למיליון וחצי עד לשמחת תורה/רשות הטבע והגנים

מהקרן הקיימת לישראל נמסר כי למעלה מ-30 אלף מטיילים פקדו את אגמון החולה, ומילאו אותו עד אפס מקום. כמו כן, גם יער בירייה, יערות הכרמל, חניון עין הזיתים ופארק רמות מנשה המשיכו להיות מוקד משיכה גדול. במרכז טיילו למעלה מ-35 אלף איש, שביקרו ביער בן שמן, פארק קנדה ופארק בריטניה. גם בהרי ירושלים נרשמה תנועה ערה, כאשר האתרים הבולטים היו פארק ארצות הברית והסטף. מקרן קיימת לישראל נמסר עוד כי כ-5,000 מבקרים הגיעו ליערות להב, יתיר והמלאכים-שחריה שבדרום הארץ.

מרשות הטבע והגנים דווח כי האתרים המובילים היו גן לאומי תל אפק - מקורות הירקון ולגן לאומי קיסריה, בהם טיילו 4,000 מבקרים. בשמורת הטבע בניאס טיילו 2,800 בני אדם, ואת גן לאומי מצדה פקדו 2,500 בני אדם. כ-1,650 הגיעו לכל אחת משמורות הטבע תל-דן, עידן גדי ומערת הנטיפים, ו-1,600 מטיילים ביקרו בגן הלאומי אשקלון.

"צופים עלייה במספר המטיילים"

"בחג הסוכות בשנה שעברה ביקרו ביערות כמיליון וחצי איש. אנו צופים כי מספר זה יגדל השנה עקב מזג האוויר הנעים הצפוי במהלך החג", אמר יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר. "הציבור מוזמן ליהנות מהסוכות שביערות ומחוויית המסיק בכרמי הזיתים". שטנצלר הוסיף כי הוא קורא לציבור להמשיך במגמה החיובית של שמירה על ניקיון האתרים.

מזג האוויר צפוי להמשיך להיות נאה גם מחר, וכן גם התחממות קלה. בשבת מזג האוויר לא צפוי להשתנות והוא ימשיך, ככל הנראה, להאיר פנים למטיילים. עם זאת, ביום ראשון תחול ירידה קלה בטמפרטורות ובשני אף ייתכן גשם ברחבי הארץ ובעיקר בצפונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מטיילים בחג הסוכות אוקטובר, 2011. רשות הטבע והגנים
מזג האוויר צפוי להמשיך להיות נאה גם מחר/רשות הטבע והגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully