וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שוביו של שליט סיפרו לו על שחרורו הצפוי

ניר יהב

13.10.2011 / 12:32

"לה מונד" הצרפתי מצטט דובר באחד הארגונים שמחזיקים בשליט, ולפיו החייל הגיב בהאשמות כלפי ישראל "שהתעכבה" בחתימת העסקה. לפי דיווח נוסף, השובים הכינו סרט המתעד את תקופת השבי

שוביו של גלעד שליט הודיעו לו כי הוא עתיד להשתחרר מהשבי - כך מדווח הבוקר (חמישי) העיתון הצרפתי "לה מונד". באתר האינטרנט של העיתון דווח כי לשליט נמסרה ההודעה על פרטי העסקה שאמורה להביא לשחרורו, תמורת 1,027 אסירים פלסטיניים.

לפי הדיווח, ההודעה נמסרה לשליט על ידי אחד מדוברי ועדות ההתנגדות העממית - מהארגונים שאחראים לחטיפת החייל. כמו כן, דווח כי שליט ענה כי הוא "מאשים את ממשלת ישראל על העיכוב בחתימת העסקה ויגיש נגדה תביעה בשל כך". הדיווח לפיו לשליט נמסרה הודעה לגבי העסקה צוטט גם בסוכנות הידיעות הגרמנית - אך בדיווח זה לא נמסרה "תשובתו" של החייל או "האשמותיו" בגין עיכוב העסקה.

חמאס מאשר: עסקת שליט תצא לפועל ביום שלישי
מחלוקת בחמאס: "מזועזעים שהבכירים לא חלק מהעסקה"
משעל: "אלף אסירים שלנו ישוחררו בתמורה לאחד"

בתוך כך, אבו מוג'אהד, דובר הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית, אמר הבוקר כי שוביו של שליט הכינו סרטון, המתעד את תקופת השבי של שליט ואת מערכת היחסים בין החייל הישראלי לבין שוביו. בראיון לרדיו "א-שמס" המשרד מנצרת, אמר אבו מוג'אהד כי הסרט ישודר לאחר שובו של שליט לישראל, וטען כי התיעוד יוכיח ששליט זכה ליחס הוגן מצד שוביו.

אבו מוג'אהד הבהיר עוד כי ארגונו לא יפרסם את שמות האסירים הפלסטינים שישוחררו במסגרת העסקה לפני שישראל תפרסם אותם בכלי התקשורת הישראלים. "השלב הראשון של העסקה יתבצע ביום שני או שלישי", הוסיף. "כל הדיווחים על כך ששליט כבר נמצא במצרים אינם נכונים. הוא כרגע בעזה, ויישאר שם עד לשחרורו".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully