וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לעצירים שהתעללו מינית בקטין והפכוהו לעבד

קובי מנדל

11.10.2011 / 18:17

השלושה ביצעו מעשה סדום קבוצתי בצעיר בעת שהיו כלואים בבית מעצר הקישון. לאחר שביצעו את זממם כפו עליו מין אוראלי וחוררו את אוזנו. היום דן אותם בית המשפט לעונשי מאסר ופיצוי כספי

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שלישי) עונשי מאסר בפועל הנעים בין שנתיים לחמש שנים על שלושה צעירים מאזור הצפון והשפלה, לאחר שהורשעו בביצוע מעשה סדום בנסיבות מחמירות, בפציעה בנסיבות מחמירות ובשיבוש הליכי משפט בעת שהיו קטינים.

השלושה נמצאו אשמים בביצוע מעשה סדום קבוצתי בנער כבן 17 בבית המעצר קישון כשהיו עצורים גם הם במקום. בנוסף לעונשי המאסר, הוטל על כל אחד מהנאשמים מאסר על תנאי למשך שנה או חצי שנה, בהתאם לסוג העבירות בהן נאשם. שניים מהנאשמים חוייבו, בנוסף לעונשי המאסר, בפיצוי כספי למתלונן על סך של 15,000 שקלים והנאשם השלישי חויב בתשלום פיצויים בסך 10,000 שקלים.

המקרה המזעזע ארע לפני כשנתיים בבית המעצר קישון. הנאשמים הובילו את המתלונן לתא שירותים בחצר בית המעצר. שם, אחזו בו שניים מהם בעוד השלישי הפשיט אותו ממכנסיו וביצע בו מעשה סדום. לאחר שסיים את מעשיו התחלפו השלושה והשניים הנוספים ביצעו גם הם מעשה סדום בצעיר. משסיימו לבצע את זממם כפו השלושה, כל אחד בתורו, מין אוראלי על הצעיר.

אולם בזאת לא הסתיימה מסכת ייסוריו של הקורבן הצעיר. עם סיום מעשיהם כבל אחד הנאשמים את הצעיר ברצועה בעוד השניים האחרים חוררו את אוזנו הימנית. תוך כדי כך, הם ציוו עליו להיות "עבד" שלהם. בתום מעשיהם, איימו הנאשמים על חייו של המתלונן אם ידווח על המקרה.

הרכב השופטים, בראשות אב בית הדין השופט יוסף אלרון, כתב בגזר הדין כי "על אף גילם הצעיר, והיותם נתונים להשגחת שירות בתי הסוהר, אי אפשר שלא להישאר פעורי פה לנוכח האכזריות הקיצונית והכוחניות במעשי הנאשמים במתלונן, ואף למעלה מכך, בהבעות הזלזול המתמשכות אשר היו על פניהם אף במהלך ההליך בפנינו". אב בית הדין אלרון התייחס בחומרה רבה גם לאופן בו התנהגו הנאשמים במהלך המשפט באומרו כי "במהלך שמיעת הראיות, בעוד המתלונן בכה, התנהגו הנאשמים באופן משפיל ובוטה במהלך עדותו בפנינו" .

השופטים הוסיפו כי התנהגות הנאשמים כלפי המתלונן, בהיותו קטין בגיל ההתבגרות, הפכה אותו לחפץ והרסה באחת את מסלול חייו, רק משום פגישתו הכפויה עמם למספר ימים, ומשום שסרב לציית לדרישתם.

לאחר ששקלו את שאלת ההרשעה קבעו השופטים כי בנסיבות העניין, יש להרשיע את כל השלושה בעבירות שבכתב האישום, וזאת, לנוכח טיב העבירות וחומרתן, נסיבות ביצוען, שיקולי הגמול, ההרתעה וההגנה על הציבור.

עוד בנושא

זוועה בנגב: אב חשוד שאנס את בתו והכניסה? להריון
כוכב בידור מפורסם נחקר בחשד לאונס
שני שופטים זיכו, אבל הסב הורשע באונס נכדתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully