וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: גנבו תיק מאישה - וגררו אותה באופנוע

אישה שטופפה בעקבים גבוהים ברחובות ביירות נתקלה בשני שודדים, שחטפו ממנה את תיקה וניסו להימלט באופנוע. היא לא ויתרה למרות הסכנה ונשרכה מאחור, עד ששמטו אותה והשיבו לה את התיק

שמם של רחובות ביירות כבר יצא לשמצה, והם אינם ידועים כמקום בטוח עבור נשים צעירות לנוע בו בגפן. הנהגים אינם מצייתים לכל חוקי התנועה, ויש מי שמעיר לנשים הערות שאינן ערבות לאזניים, בלשון המעטה. עם זאת, צילומים שהגיעו בימים האחרונים מלבנון, תיעדו את אומץ ליבה יוצא הדופן של אישה שנתקלה בשודדים - ולא היססה להיאבק בהם בעוז. בסרט, שמקורו במצלמות אבטחה, מוצגת תקרית אלימה שככל הנראה אירעה לפני שבועיים.

שני שודדים שרכבו על אופנוע התנפלו על האישה הצעירה, וניסו לחטוף את התיק הגדול שהחזיקה בידה. היא לא הסכימה לוותר: היא אחזה בתיק ולא הרפתה ממנו ולו לרגע. לרוע מזלה, היא לא ציפתה שגם שני השודדים לא יוותרו על הטרף הקל - וימשיכו בנסיעה על האופנוע, כשהם גוררים אותה על הכביש. רק לאחר שנגררה דרך ארוכה מאחורי האופנוע, הסכימו השניים להרפות מאחיזתם, והצעירה ההמומה נשמטה על האספלט. בזמן שהיא תדדה לביתה על עקביה הגבוהים, שני השודדים יחפשו להם קורבן אחר, פחות סטריאוטיפי כנראה, שלא ישיב להם מלחמה שערה.

המקרה הלבנוני מזכיר מקרה דומה שאירע בירושלים לפני כמה שבועות, ומעורר גם הוא תהיה האם כדאי להסתכן כל-כך רק כדי להשיב דבר ערך. צעירה תושבת העיר נתלתה על דלת מכונית, שבה נהג אדם שגנב את התיק שנשאה, ונגררה אחריה לאורך הכביש. גם אז, תיעדו מצלמות אבטחה את התקרית, שבסיומה שמטה הצעירה את אחיזתה במכונית, נפלה, ונפצעה פצעים קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully