וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאית מפולין מתפשטת: "רוצה עוד? הצבע לי"

קטרזינה לנרט, בת ה-23, מועמדת מטעם אחת ממפלגות השמאל בפולין, צילמה סרטון בו היא מתפשטת כמעט באופן מלא בפני המצלמה. "אני לא פוחדת מאתגרים ונחושה להשיג מטרותיי", הסבירה. צפו

צפינו בעבר בקמפיינים יצירתיים לקראת בחירות, אך הקמפיין שלפניכם הוא ייחודי ללא ספק. קטרזינה לנרט, בת ה-23, היא המועמדת מטעם מפלגת השמאל "הברית הדמוקרטית" (SLD) בבחירות הכלליות שנערכות היום (ראשון) בפולין. בסרטון יוצא דפן שפורסם בשבוע שעבר בפולין, והועלה גם ליו-טיוב, נראית לנרט כשהיא מבצעת סטריפטיז בפני המצלמה, תחת הסיסמא: "רוצה עוד? הצבע עבור SLD. רק אנחנו יכולים לעשות יותר".

מה דעתכם על הקמפיין? הייתם רוצים לראות משהו דומה גם פה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

הסקרים המוקדמים במדינה אמנם מנבאים ניצחון נוסף לראש הממשלה הנוכחי, מועמד הימין הליברלי דונלד טוסק, אך נראה שמי שסיפקה בימים האחרונים את הכותרות בפולין הייתה לנרט. "אני לא פוחדת מאתגרים ואני נחושה להשיג את מטרותיי. אחת מהן היא להיות פוליטיקאית טובה, שבעזרת מסירות ואחריות תפעל למען האינטרסים של האזרחים ולמען הטוב בעבור מדינתנו", אמרה לנרט, עם פרסומו של הקמפיין.

המוטו שלה להתמקד בצעירים הצליח מאוד בקרב הסטודנטים במדינה. "עלינו לבחור במישהו שיעמוד על האינטרסים של הדור הצעיר במדינה הזו", אמר סטודנט לכלכלה בן 24. "אני אוהב את הווידאו שלה", הבהיר סטודנט אחר לגיאוגרפיה, "הוא שנון". עם זאת, המבוגרים לא הביעו התלהבות נוכח ה"טריק הזול" של לנרט שנועד "לעגוב אחר בוחרים".

עוד בנושא עירום:
צפו בתשדיר של פוטין: התפשטי - וזכי באייפד
עידו ברטל: סצינת עירום? למה לא
אומרים לא לשמרנות: צעירי יוטה רצו בתחתונים
שמע ישראל: ליידי גאגא בעירום מלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully