וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה למשמרת של מתמחה: "אין לרופא הזה חיים?"

ד"ר אלדר כרמל הגיע היום, ככל הנראה, למשמרת האחרונה שלו בתור רופא מתמחה בבית החולים תל השומר. "אתה נוטש מקצוע שאתה אוהב, אתה נוטש מקום שאתה אוהב. אנחנו לא יודעים מה יהיה"

נועם אשל

(צילום ועריכה: נועם אשל)

ד"ר אלדר כרמל, מתמחה בבית החולים שיבא בתל השומר, בילה היום (חמישי) ככל הנראה את יומו האחרון במסדרונות בית החולים שיבא בתל השומר. אם בית הדין לעבודה יאשר את ההתפטרות ואם לא יהיו דחיות נוספות, יסיים כרמל את שש שנות עבודתו בבית החולים.

"יש תחושות קשות", אמר. "בעיקר כי אנחנו לא יודעים מה יהיה. אתה נוטש מקצוע שאתה אוהב, אתה נוטש מקום שאתה אוהב. בעיקר כי אתה לא יודע מה יהיה או אם תוכל לחזור. אבל אני חדור אמונה עמוקה שאנחנו צודקים. הלוואי שהדור שלפני 10 שנים היו עושים את מה שאנחנו עושים. המדינה מאוד צינית והיא תצא נגדנו בכל הכלים שיש לה".

אייל מכבי, מטופל בבית החולים, הסכים עם ד"ר כרמל: "המתמחים האלה - זה הבריאות העתידית שלנו. אתה קולט שזה לא זה, זו לא התייחסות לרופא. אתה בא להתאשפז ואתה רואה שיש מתמחה שיושב איתך כל היום ואז בלילה למחרת ואתה חושב: 'מה, לבנאדם הזה אין חיים?' ואתה מבין שמכורח המציאות אין לו. הפרנסה היא לא בהתאם לדברים שהוא עושה זה לא עושה טוב לרופא ולא לחולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully