וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבדאללה כתב לנתניהו: לא מחבב אותך, אתה זחוח"

ניר יהב

7.10.2011 / 0:01

אתר חדשות ירדני פירסם מכתב ששלח לכאורה מלך ירדן לראש הממשלה בו תקף בחריפות את התנהלותו, והבהיר כי ירדן תדע להוכיח את עצמתה אם תצטרך. לדיווח אין כל אישור ממקור אחר

האם עבדאללה מלך ירדן שיגר מכתב חריף וחסר-תקדים לראש הממשלה בנימין נתניהו? על פי דיווח שהתפרסם אמש (רביעי) באתר החדשות הירדני "אחבאר בלדנא", המלך עבדאללה שיגר באחרונה בחשאי מכתב לנתניהו, בו תקף אותו במילים קשות ובלשון לא-דיפלומטית והבהיר לו כי ירדן אמנם מדינה קטנה, אך אם נתניהו יעז לעשות משהו, היא תדע להוכיח את עוצמתה. הדיווח, שאין לו אישור ממקור אחר, פורסם בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם הערבי.

על פי הדיווח, נתניהו פנה במכתב חשאי לעבדאללה, בו ניסה לברר מדוע סירב לבקשתו להיפגש בעמאן. בתגובה כתב לו עבדאללה לפני כחודש את המכתב, בו הבהיר לו כמה הוא מאוכזב ממנו: "אני בדיוק כמו אבי, המלך המנוח", כתב, לטענת האתר הירדני, עבדאללה. "איני רוחש לך חיבה. בפגישות הספורות שקיימתי איתך מאז שהפכתי למלך, חשתי תחושה של חנק ושל בזבוז זמן".

על פי הדיווחים, עבדאללה המשיך וכתב כי "איך אנחנו יכולים להיפגש ולנהל שיחה, בזמן שאתה משתמש בשפת השחצנות והיהירות ולא משתמש בשכל הישר? האם אתה רוצה שאני אארח אותך בירדן ואתה בפגישותיך הסגורות בעולם תסית את כולם להטיל עלינו סנקציות? ירדן היא אולי מדינה קטנה וענייה, אך היא לא מדינה חלשה. אם תנסה אותנו, תראה את הרוע שלנו. אני מבקש ממך, מר נתניהו, תיפרד מהזחיחות ומהתחושה המזויפת שאתה יכול לעשות תמיד מה שאתה רוצה".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

עוד מהתבטאויות של המלך עבדאללה
המלך עבדאללה: "ההנהגה הישראלית טומנת ראשה בחול"
עבדאללה מלך ירדן: "עתידנו חזק מזה של ישראל"
המלך עבדאללה פסימי: "2011 - שנה רעה לשלום"

עדכון ראשון: 22:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully