וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון: 6 שנות מאסר לאם שהשליכה ילדיה מהחלון

אישה אלכוהוליסטית מתל אביב הורשעה בהתאם להודאתה בניסיון לחבלה חמורה בשני ילדיה הקטנים, שנפצעו ונחבלו. השופטים לא הרשיעו אותה ברצח, בשל עברה הקשה והחרטה שהביעה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) שש שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על אישה בת 39, תושבת העיר, שהשליכה את שני ילדיה הקטנים מחלון ביתם בשנה שעברה. היא הורשעה בחבלה בנסיבות מחמירות, בהתעללות ובהזנחה. במסגרת הסדר טיעון, הושמטו מכתב האישום סעיפי הרצח, ונקבע שהאישה לא התכוונה לגרום למותם של הילדים.

בחודש ספטמבר 2010 אושפזו בבית החולים שני הילדים, כבני ארבע ושש, לאחר שהאם השליכה אותם מחלון הקומה הרביעית, וזינקה אף היא, בניסיון להתאבד. האם וילדיה הועברו לבית החולים עם פגיעות קשות בגפיים. כיום מצבם של הילדים תקין – "באופן מפתיע עד גבול הבלתי יאמן", כפי שצוין בפסק הדין. השופטים הסכימו כי מעונש המאסר תקוזז התקופה שהאישה כבר ריצתה.

עוד בנושא:
אם השליכה שני ילדיה מהקומה הרביעית וקפצה
האם שהשליכה ילדיה מהחלון הואשמה בגרימת חבלה בלבד

אישה זרקה ילדיה מחלון וקפצה. אורי לנץ
בית המשפחה בתל אביב ממנה הושלכו הילדים/אורי לנץ

האם הוגדרה על ידי השופטים כשתיינית כבדה, ולפי כתב האישום, הייתה נוהגת לאורך ימים ארוכים לפצוח ב"מסעות של שתייה". בחוות הדעת הפסיכיאטרית נקבע עוד כי סבלה בילדותה מטראומות רבות, וכי גם לפני כמה שנים נמצאה ברחוב כשהיא משוטטת בכביש מהיר וסובלת מהזיות פסיכוטיות. עם זאת, נקבע כי היא כשירה לגדל את ילדיה, בליווי מקצועי.

בפסק הדין קבעו השופטים שרה דותן, שאול שוחט ודפנה אבניאלי, כי "יש ליתן משקל לנסיבות חייה הקשות של הנאשמת, אשר השפיעו ועיצבו את אישיותה הדלה" וכי "יש ליתן משקל להודאתה של הנאשמת וכן להיותה נעדרת עבר פלילי". עוד נכתב כי בהכרעה התחשבו השופטים גם בחרטה הכנה והאמיתית שהביעה הנאשמת, ולעובדה שהיא מצויה בתחילתו של טיפול גמילה בבית הסוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully