וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סב מהדרום הורשע בביצוע מעשים מגונים בנכדתו

רמי שני

6.10.2011 / 13:56

הסב הורשע בביצוע מעשים מגונים בנכדתו, כאשר הייתה בת 11. למרות שהנכדה סיפרה על הדברים והמידע הגיע לשירותי הרווחה, המקרה לא הובא לטיפול משטרתי עד שסיפרה עליהם שוב בהיותה חיילת

תושב הדרום, בן 69, הורשע היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בביצוע מעשים מגונים בנכדתו כשהגיעה לישון בביתו, כאשר הייתה בת 11 וחצי. הסב הורשע באינוס ועבירות מין במשפחה, איומים והדחה בחקירה.

על פי כתב האישום, העבירות בוצעו בין השנים 2000-2002. כתב האישום פירט את האירועים, לפיהם הסב נהג להחדיר אצבעות לאיבר מינה של הנכדה בשעה ששכב על מיטתה. כמו כן, נהג לדרוש ממנה לעלות עימו אל עליית הגג בביתו, שם ביצע בה מעשים ואיים כי יפגע בה אם לא תיעתר לדרישותיו. בכתה אישום צוין עוד כי הסב איים עליה, ואמר כי אם תספר על מעשיו למשטרה הוא ירצח אותה - ושילם לה 20 שקלים תמורת שתיקתה.

הילדה, כיום בת 23, סיפרה על המעשים לחברתה הטובה, שדיווחה על כך למורה של השתיים וממנה הגיעו הפרטים על המעשים לשירותי הרווחה בעיר בה מתגוררת הילדה, אולם לא הובאו לכלל טיפול משטרתי ומשפטי. לאחר מספר שנים, הבחינה כי הסב ממשיך במעשיו עם אחותה הצעירה ממנה, וסיפרה שוב על המעשים - הפעם בעת שירותה הצבאי. "כשסיפרתי והדברים נודעו במשפחה, הגיע הסב לבית שלנו בשעת בוקר מוקדמת. אני ישנתי אז במיטת הוריי. הוא נישק לי את הראש, ביקש שלא אגיד כלום למשטרה, נתן לי כסף ואז סלחתי לו, עד שהתגייסתי", סיפרה בעדותה.

הנכדה סיפרה על ההתרחשויות לקצינת בריאות הנפש (קב"נית) בבסיס בו שירתה, והדברים הובאו כחלק מעדות הקב"נית בבית המשפט. יצויין כי השופטים קיבלו את עדותה של הצעירה כמהימנה ביותר, נוכח האופן שבה היא נמסרה במהלך החקירה והמשפט.

הסב עצמו כפר במהלך המשפט בהאשמות כלפיו ודחה אותן. הוא טען כי לא נהג לגעת בה באופן שתיארה. לדבריו, היא הייתה מגיעה פעמים רבות להתארח בביתם, משום שאהבה את האוכל שהכינה אישתו. השופטים לא קיבלו את גרסתו. "לא ניתן לתת אמון בדבריו, נוכח הסתירות בעדותו", כתבו שלושת השופטים, רוויטל יפה – כ"ץ, ורדה מרוז ואריאל ואגו בהכרעת הדין, שנמסרה היום בבית המשפט.

עוד בנושא:
אישום: אנס את אשתו ותקף מינית את ילדיו
נאשם בפדופיליה לא כשיר לדין - וחשוד שתקף שוב
אישום: תקף מינית את בתו כשהייתה מאושפזת בבי”ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully