וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: שדייה הענקיים של האישה הצילו אותה מרצח

גבר ממוסקבה שכנע את אשתו להשתיל בשדייה כריות סיליקון, כדי להגדיל את ממדי החזה שלה. למזלה, חמש שנים מאוחר יותר, הוא ישכח את העובדה הפעוטה הזו כשינסה לכוון סכין חדה אל לבה

נשים רבות חוששות להחדיר שתלי ענק לחזה שלהן, נוכח דיווחים בשנים האחרונות כי מספר סוגים של כריות סיליקון נוטים להתפורר, ולהפיץ בתוך השד את החומר הרעיל. אישה אחת ברוסיה, עם זאת, ככל הנראה תשלח מברק ברכה לפלסטיקאי שלה - ואולי גם תצא בקמפיין עולמי לקדם הגדלות חזה כאמצעי להגנה עצמית.

כלי תקשורת ברוסיה מדווחים בימים האחרונים כי האישה, כבת 40 ממוסקבה, נקלעה לריב עם בעלה. הוויכוח הידרדר במהרה לפסים אלימים, ובמהלכו נטל הגבר סכין, זינק על רעייתו ודקר אותה בשד השמאלי - בעודו מכוון אל לבה.

לרוע מזלו של הבעל – ולשמחתה של הקורבן - הסכין החדה לא הצליחה לחדור את "שריון הסיליקון". האישה הפצועה הובהלה אל חדר הניתוח המקומי, והרופא, סרגיי בלוחין, יספר מאוחר יותר שחייה ניצלו בנס. לדברי ד"ר בלוחין, אלמלא היו מותקנים בשדיה של האישה "שתלים בגודל 4", הרי שהיא הייתה מובלת על אלונקה לחדר המתים.

באופן אירוני מעט, דווקא בעלה של האישה היה זה ששלח אותה, לפני חמש שנים, להגדיל את ממדי החזה שלה. באופן אירוני עוד יותר, לאחר שהתאוששה האישה מניסיון הרצח, היא שבה אל בית החולים, ניגשה למחלקת הפלסטיקה, וקבעה תור להשתלת שתלי סיליקון חדשים – אולי כניסיון להתגונן מניסיונות רצח נוספים.

עוד בנושא
בארצות הברית, הגדלת ישבן הסתיימה במוות
לאן נעלמו 130 אלף שתלי ענק באוסטרליה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully