וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אריזונה כוסתה בחול, והנהגים התנגשו זה בזה

אריזונה ידועה בסופות חול שמדי פעם מכסות באבק ערים שלמות, וגורמות חשיכה באמצע היום, אך הסערה האחרונה גרמה לתוצאות טרגיות: בתאונת שרשרת המונית, אדם נהרג ורבים נפצעו

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

סופת חול עוצמתית שהתחוללה ביממה האחרונה באריזונה, ארצות הברית, גרמה לשיבושי תנועה כבדים - ולמותו של אדם אחד לפחות, שנהרג בתאונת דרכים. לפחות 18 בני אדם נפצעו בכמה תאונות שרשרת, שבהן היו מעורבים לפחות 30 כלי רכב. ארבעה מהנפגעים נפצעו פצעים קשים.

ההרוג הוא גבר כבן 70. שמו טרם פורסם, ונמסר כי רעייתו, שישבה לצדו, נפצעה פצעים אנושים. ההורג מצא את מותו כשישב במכונית שהייתה מעורבת בהתנגשות עם 16 כלי רכב נוספים, שנהגיהן לא הצליחו לשמור על מרחק ביטחון בשל הראות הלקויה. חלק מהנהגים שהיו מעורבים בתאונות היו בעלי משאיות, שהתנגשו בעוצמה במכוניות שנסעו לפניהן.

האבק היה כה סמיך, עד שהנהגים שנפצעו לא הצליחו לאותת למסוקים שהגיעו לחלץ אותם, ולא היו יכולים למסור להם את מיקומם, ורק לאחר זמן רב הצליחו כוחות ההצלה לאתר מקום בטוח לנחות בו. גם לאחר מכן, מרבית הפצועים פונו לבסוף באמבולנסים, שכן חלק מהמסוקים לא קיבלו אישור להמריא עם הפצועים, מחשש להחמרה נוספת בתנאי מזג האוויר. שירותי החיזוי צופים כי סופה נוספת, גדולה יותר, עשויה להגיע לאזור ביממה הקרובה. מדינת אריזונה ידועה בסופות החול הגדולות שפוקדות אותה, ורק בחודש יולי האחרון כיסה ענן אבק גדול מאוד את עיר הבירה פיניקס, והותיר את תושביה בעלטה מוחלטת באמצע היום.

עוד בנושא
הסופה בנגב שגרמה נזק של מיליוני שקלים
גם בערב הסעודית חוששים להפוך לארגז חול
גם באירן ובעירק: ימין ושמאל, רק חול, חול חול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully