וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפרוני, בבקשה: צפו בדוב שסילק סועדים מפיצרייה

היונק המגושם חיפש לו ארוחה קלה, אך במקום להסתפק בצנצנת דבש, העדיף להתפרץ למסעדת "טוני השמן" בקנדה. הלקוחות נמלטו, ותיעדו מבחוץ כיצד הדוב זולל 4 מגשים לפחות

ניתן להתווכח מהו הדבר המוזר-יותר בתקרית שתועדה לפני כמה ימית בפיצריית "Fat Tony's" בקנדה: האם זוהי העובדה שדוב ענק התפרץ ללא הזמנה למזללה הקטנה, או שמא מוזרה יותר העובדה שהסועדים היו כל-כך משועשעים, והביטו בהנאה רבה ביונק המגושם טורף כמה וכמה מגשים של פיצה, מבלי להימלט על נפשם.

המסעדה הקטנה באתר הסקי בוויסלר שבקולומביה הבריטית אינה ידועה בהכרח כמשובחת, או כמי שבעליה מגישים תפריט יוצא דופן, שכולל דברי דבש, הידועים באגדות כחביבים על דובים. ככל הנראה הדוב המשוטט לא בחר מראש ב"טוני השמן", כשיצא בשעת לילה מוקדמת לחפש לעצמו ארוחה קלה: ריח המאפים פשוט משך אותו למקום הנכון, ובזמן הנכון, בשעה שארבעה מגשים טריים הונחו על הדלפק.

לפי דיווח שהועלה לאתר "PIZZA NEWS" הבריטי (אתר שלא ברורה מהימנותו), הדוב נקט תחילה בנימוס, וניסה לאתר לעצמו סעודה בין פחי הזבל, בחצר האחורית של הפיצרייה, ורק לאחר מכן הרשה לעצמו להיכנס למסעדה דרך הדלת האחורית. אחד העובדים ביקש בזהירות מהסועדים שהיו במקום לצאת החוצה, וכמה מהם, שהיו מצוידים במצלמת וידאו, תיעדו את התקרית בעודם מצחקקים. הדוב גורש לאחר מכן מהמקום בסיוע פקחים, שאמרו כי הוא מוכר להם היטב מתקריות דומות.

באתר צוין בנוסף כי "יושבי המסבאה הסמוכה דיווחו על המולה רבה בפיצרייה שממול, ולא היו מסוגלים להאמין למראה עיניהם". לפי עדותם של יושבי הבר - שייתכן שנמסרה תחת גילופין - "הדוב היה בעל נימוסי שולחן מעולים, והעדיף את הפיצות שעליהן תוספות של בקר וגבינה כחולה". לפי דיווח אחר, הדוב בחר דווקא במאפי הגבינה.

עוד סיפורי דובים:
צפו בדוב חולה האהבה, שנלכד על עץ גבוה
טרגדיה: דוב הושלך לעבר מכונית והרג שניים
כמה דובים נכנסים למכונית אחת? אחד, כנראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully