וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי תנובה: "אסור שהמחאה תביא לפגיעה בתנאינו"

עובדי תנובה התייחסו להודעת התפטרותה של זהבית כהן וציינו כי הם מצרים על המהלך, ובעיקר חוששים מפני פגיעה בתנאי העסקתם. "אסור שניהיה כפרת העוונות של הכלכלה הישראלית"

הודעתה של זהבית כהן, יו"ר דירקטוריון "תנובה" על התפטרותה ערב פתיחת המשא ומתן על הסכמי העבודה החדשים ב"תנובה", וכן ההודעה על הוזלת מחירים קבועה במוצרי החברה, מעוררת דאגה בקרב עובדי החברה.

"צר לי על החלטתה של הגב' זהבית כהן", כתב יו"ר ארגון העובדים, אחיאב שימחי, במכתב ששיגר ל-8,000 עובדי החברה עם פרסום ההודעה. "יחסי העבודה שטופחו מולה ומול מנכ"ל החברה מר אריק שור הוכיחו כי לצד חילוקי הדעות, הושגו במהלך השנים הבנות והישגים לא מעטים. אני מאמין שהנהלת החברה והדירקטוריון ישכילו לקיים משא ומתו ענייני בשקיפות ומתוך כוונה אמיתית לתגמל את העובדים על עבודתם המאומצת לאורך השנים."

עוד בנושא:
זהבית כהן הודיעה על פרישה מתנובה ומפסגות
"הסינדרלה של עולם העסקים": מי את, זהבית כהן?
לאחר ההתפטרות: תנובה הודיעה על הוזלת מחירים
סטודנטים: "ההוזלה אינה מספיקה, נמשיך בחרם"
"תנובה כופה השתתפות בהוזלה על רשתות השיווק"

"עובדי "תנובה" תרמו ותורמים לצמיחתה של החברה והם בהחלט ראויים לתגמול ראוי על כל פעילותם בשנים האחרונות", נכתב עוד. "אסור שהמחאה על יוקר המחיה תגרום לכך שעובדי "תנובה" יהיו כפרת העוונות של הכלכלה הישראלית", הוסיף שימחי. עו"ד בני כהן, היועץ המשפטי של ארגון העובדים הוסיף ואמר כי: " דווקא בימים אלה, ערב פתיחת המו"מ על הסכמי העבודה החדשים, כשתוקפם של ההסכמים הישנים הסתיים זה מכבר, חשוב היה שזהבית כהן תמשיך למלא את תפקידה כיו"ר הדירקטוריון".

המו"מ על הסכם העבודה החדש עתיד להתקיים מול הנהלת "תנובה" בראשות מנכ"ל החברה, מר אריק שור, אשר זוכה לאמון מצד ארגון העובדים, אך בקרב העובדים קיים חשש לפיו ההנהגה החדשה של הדירקטוריון תנסה להטיל על כתפי העובדים את האחריות לתוצאות המחאה החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully