וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אב שומט את בתו - כדי לתפוס כדור בייסבול

אוהד טייוואני נלהב מדי ניסה לשוב הביתה עם מזכרת, מהמשחק שנערך בין קבוצת "הפילים" ל-"קופים". אשתו לא קיבלה בהתלהבות, בלשון המעטה, את הדרך שבה הוא בחר לעשות זאת

אוהד בייסבול שהיה נלהב מדי כדי לתפוס כדור שהושלך לעבר היציע, שמט בשוגג את בתו הקטנה אל אחת השורות הנמוכות יותר. המשחק נערך בשבוע שעבר בטייפי, בירת טייוואן, הידועה יותר כרפובליקה הסינית.

בני המשפחה באו לאצטדיון טאויואן, שאירח את משחק הבייסבול בין שתי הקבוצות המקומיות "האחים הפילים" וה-"קופים למיגו". האב, שזוהה רק בשם משפחתו - באי - לא ויתר על ההזדמנות לקבל לידיו את המזכרת המסורתית מהמשחק, למרות שבאותה העת ישבה בחיקו בתו הקטנה. מאוחר יותר, יסביר כי "רק ניסה" לתפוס את הכדור בידו האחת, וכי חשב שבידו השנייה יצליח לאחוז בבתו הקטנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מסתמן שהבעל יבלה את החודשים הקרובים על הספה בסלון/מערכת וואלה, צילום מסך

לילדה לא נגרמו פצעים משמעותיים, וכלי התקשורת המקומיים דיווחו כי לכל היותר היא נחבלה חבלות קלות ברגליה. מי שניזוק בעיקר מהתקרית הוא האב, שזכה לאחר מכן למבט זועם במיוחד מרעייתו, שפניה הקפואות תועדו במצלמות בעודו מנסה להתנצל בפניה. הכתבים שניסו לראיין את האם, ולשאול אותה מה היא חושבת על מעשיו של בעלה, נאלצו להסתפק בהצהרה קצרה: "הוא עומד להיות בצרות".

כנראה שמדובר בתופעה גוברת: לפני כמה חודשים תועד מקרה דומה, באצטדיון הבייסבול של ה"דודג'רס" בלוס אנג'לס. אוהד נרגש לא היסס לרגע כשהעדיף לתפוס את הכדור, ושמט מידיו את בתו הקטנה, שבתגובה הכתה אותו בצלעות.

עוד תקריות בייסבול
טקסס: אוהד נלהב נפל אל מותו מהיציע
ונער אחר במדינה נהרג מפגיעת כדור
ובלוס אנג'לס, עוד אב שמט את בתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully