וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: הרוג ושני פצועים בפיצוץ באנטליה

טרם ברור מה גרם לפיצוץ שאירע בעיר גוינוק. סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה כי שני הפצועים נפגעו באורח קל וכי זהותו של ההרוג בפיצוץ טרם ידועה

פיצוץ אירע לפני זמן קצר (שישי) מול מפקדת משטרה בעיר גוינוק שבמחוז אנטליה בדרום טורקיה, כך דיווח אתר האינטרנט של רשת CNN-TURK. על פי דיווח של סוכנות הידיעות הרשמית במדינה "אנטוליאן", אדם אחד נהרג ושני בני אדם נפגעו באורח קל כתוצאה מהפיצוץ. זהותם איננה ידועה. המשטרה המקומית תחמה וסגרה את האזור.

פיצוץ דומה אירע לפני עשרה ימים בבירה אנקרה כאשר כלי רכב, ככל הנראה מיניבוס, התפוצץ ליד בית ספר תיכון הנמצא כקילומטר ממשרדו של ראש הממשלה, רג'פ טייפ ארדואן. לפי דיווחי התקשורת הטורקית, כתוצאה מהפיצוץ נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו 15, בהם שלושה באורח קשה. נזק רב נגרם למבנים וחנויות בסביבה, ושש מכוניות עלו באש.

גורמים ברשויות הטורקיות אישרו כי הגורם לפיצוץ, בשכונת קיזיליי בעיר, היה מטען חבלה שהוטמן בתוך כלי הרכב. מנגד, גורמים אחרים טענו כי מכל גז נזרק על מכונית וגרם לפיצוץ. המשנה לראש הממשלה, בולנט ארינק, צוטט בערוצי הטלוויזיה באומרו כי לפי המידע שבידי הרשויות, מדובר במכונית תופת, והרקע לפיגוע הוא פלילי - אולם עד כה לא התקבל אימות לכך. כמו כן, השתנו במהלך היום כמה פעמים הדיווחים על מספר הנפגעים - בתחילה דווח על שני הרוגים, לאחר מכן הודיעו הרשויות כי אין הרוגים כלל, ולבסוף נקבע כי שלושה נהרגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully