וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

130 אלף איש חגגו את יומו השני של ראש השנה בטבע

בהתאם לציפיות, הוציא מזג האוויר הקריר עשרות אלפי מטיילים לשמורות הטבע והגנים ברחבי הארץ. עיקר התנועה נרשמה בצפון הארץ ובמרכזה. צפו במטיילים מקבלים את השנה החדשה בטבע

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

המטיילים הישראלים המשיכו גם היום (שישי) לטייל ברחבי הארץ, כשכ-130 אלף בני אדם הגיעו לנפוש בצפון הארץ, במרכזה ובדרומה. זרם המטיילים התגבר משמעותית ביחס לאתמול, ואלו מילאו את האתרים המרכזיים, בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטיילים בנהר הירדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהקרן הקיימת לישראל נמסר כי תנועת מטיילים ערה נרשמה במיוחד באתרים הבאים: יער ביריה בגליל העליון, שם מילאו את המקום רוכבי אופניים שבאו במיוחד לנסות את המסלול החדש שנפתח במקום, וכן ביערות באזור גוש שגב, באגמון החולה בצפון הארץ, ובמרכז הארץ באזור בן שמן ובפארק קנדה. גם בהרי ירושלים נרשמה תנועת מטיילים ערה באזור הסטף ובפארק עדולם, ובדרום הארץ האתרים העמוסים היו יער להב ויער שחריה (יער המלאכים). יערני הקרן הקיימת לישראל מבקשים מציבור המבקרים לשמור על הניקיון ולהקפיד על כללי הבטיחות באש.

ברשות הטבע והגנים דיווחו על עומס מטיילים בעיקר בנחלי הבניאס והיהודיה ברמת הגולן, גן השלושה (הסחנה), קיסריה, פארק הירקון, עין גדי, בית גוברין ומצדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יערני הקרן הקיימת לישראל מבקשים מציבור המבקרים לשמור על הניקיון ולהקפיד על כללי הבטיחות באש/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי תחזית השירות המטאורולגי, מזג האוויר הערב ומחר יהיה מעונן חלקית וייטיב עם המטיילים. ייתכן אף גשם מקומי קל בעיקר בצפון הארץ. ביום ראשון, עם תום החג, צפויות הטמפרטורות לעלות במעט, ובשני ושלישי לא צפוי כל שינוי של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully