וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקקים הנוראים: מפת העומסים הצפויים בראש השנה

כבכל שנה, ילוו את ארוחות החג ואת הטיולים גם פקקי תנועה נרחבים. במשטרת התנועה התכוננו מראש, והכינו את מפת העומסים הצפויים. האם זה מה שיעזור להימנע מהפקק בדרך לדג?

ראש השנה הגיע, והיום (רביעי) יחגגו מיליוני ישראלים את סיומה של שנה עברית אחת, ופתיחתה של אחרת. לצד החגיגיות, ילוו את עם ישראל גם הפקקים הרבים, בין אם בדרך לארוחת חג, בחזרה ממנה – או בדרך לטיולים ברחבי הארץ ומהם. במשטרת התנועה נערכים לקראת העומס בדרכים, ופרסמו את הצפי שלהם לקראת העומסים בכבישי ישראל.

מחר, בערב החג, צפוי עומס תנועה החל משעות הצהריים ועד לשעה 19:00, בכביש 85, מכרמיאל ועד צומת עמיעד, בכביש 65, ממחלף עירון ועד עפולה, בכביש 6, ביציאה מוואדי ערה צפונה, בכביש החוף, ממחלף גלילות ועד מחלף קיסריה, בכביש 4, מתל אביב עד למחלף אשדוד, בכביש 31 מבאר שבע ועד ים המלח, ובכביש 90, מצומת הערבה ועד הכניסה לאילת.

עם תום הארוחות, החל מהשעה 23:00, מעריכים במשטרה כי בכביש 4 יורגש עומס באזור הקריות, כמו גם בכביש 40, מקריית גת עד כפר סבא, בכביש 5, ממחלף קסם עד מחלף גלילות, בכביש החוף ממחלף גלילות עד מחלף חבצלת, בכביש 4 ממחלף אשדוד עד חדרה, בכביש 44 מתל אביב ועד רמלה, בכביש 1 מתל אביב לירושלים, ובעיקר – בכביש 20, הלוא הם נתיבי איילון, לכל אורכם.

למחרת ערב החג, עת יצא עם ישראל לטייל, יורגשו לאורך היום עומסים תנועה בין היתר בכביש 90, מצומת צמח ועד לקריית שמונה, בכביש 8 מצומת עמיעד ועד כרמיאל, בכביש 65 ממחלף עירון ועד צומת קדרים, בכביש 71 מעפולה לבית שאן, בכביש החוף ממחלף גלילות ועד מחלף קיסריה, בכביש 1 מתל אביב לירושלים, בכביש 40 מבאר שבע ועד צומת פלוגות, ובכביש 4, ממשמר השבעה ועד חדרה.

ובאשר למזג האוויר? היום צפוי להיות מעונן חלקית עד בהיר וללא שינוי של ממש בטמפרטורות. מחר צפוייה ירידה קלה של הטמפרטורות, ובסוף השבוע תחול ירידה נוספת של הטמפרטורות ואף צפוי לרדת גשם קל, ביום שישי בצפון וביום שבת בכל רחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת העומסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully