וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה 10,000 שקלים - המשטרה השיבה אותם בתרגיל

קובי מנדל

26.9.2011 / 21:01

תושבת הצפון הפילה את המעטפה ובה הכסף עמו תכננה לקנות רכב ואישה אחרת לקחה אותה. השוטרים הגיעו אל הגנבת, וגרמו לה להודות כשאמרו לה שמדובר בכל כספה של אם חד הורית עם ילד חולה

האבידה הושבה לבעליה: תושבת כפר נחף בשנות ה-30 לחייה חשה הקלה עצומה כשקיבלה משוטרי כרמיאל 10,000 שקלים שאבדו לה אחרי שהוציאה אותם מחשבונה בסניף בנק בכרמיאל לצורך רכישת מכונית.

האישה נשלחה על ידי בעלה לשלם עבור מכונית חדשה אותה רכש הזוג. אחרי שהוציאה את הכסף ושמה אותו במעטפה, נכנסה למרכול והמעטפה נפלה. אחת הלקוחות בחנות הבחינה במעטפה, בעטה בה הצידה, לקחה אותה עמה ונעלמה.

בעלת הכסף הגישה תלונה במשטרה ושוטרי כרמיאל החלו להתחקות אחרי האישה שבידיה המעטפה. מצלמות האבטחה בחנות תיעדו את המעשה והקלטות שלהן הגיעו לידי השוטרים, שתחקרו את העדים שהיו בחנות ובסביבה.

מאה שקל. ShutterStock
אחת הלקוחות בחנות הבחינה במעטפה, בעטה בה הצידה, לקחה אותה עמה ונעלמה/ShutterStock

לבסוף הגיעו השוטרים לדירתה של האישה שלקחה את המעטפה. בתחילה היא הכחישה כי המעטפה ברשותה, אך אחד השוטרים פנה אליה והאשים "איך את לא מתביישת, אנחנו לפני יום כיפור. מדובר באם חד הורית עם ילד חולה והותרת אותה בחוסר כל". התרגיל של השוטרים עורר את רחמיה של האישה, והיא פרצה בבכי, הודתה במעשה והובילה את השוטרים לכסף.

מפקד תחנת המשטרה בכרמיאל, סנ"צ רמי ניימרק, אמר כי "מדובר בתושבת העיר, נשואה ואם, ושאינה מוכרת למשטרה" וכי נפתח נגדה תיק פלילי במשטרה.

עוד בנושא:
גנב טבעות בצמוד למוכרת - ולעיני המצלמות
10 שנות מאסר לגבר שגרם לנשים להתאהב ושדד אותן
השודד שאימלל את הטרמפיסטים בדרום נשלח לכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully