וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: נחשף משלוח טילים ומשגרים בדרכו לסיני

ניר יהב

26.9.2011 / 9:10

לפי דיווחים בתקשורת המצרית, עדיין לא ברור למי יועדו המשגרים והטילים נגד טנקים שהוכנסו דרך לוב או סודן. הצבא המקומי תגבר את כוחותיו בניסיון למצוא מצבורי נשק נוספים

כוחות הביטחון המצרים חשפו בסוף השבוע שלושה משגרים ושמונה טילי נ"ט, שאורכם שני מטרים, באזור הסמוך לתעלת סואץ – כך דיווח אתמול העיתון המצרי "אל-אהראם". הבוקר (שני) העריכו מקורות ביטחוניים מצריים במחוז איסמעיליה בשיחה עם סוכנויות הידיעות כי הטילים נכנסו למצרים ככל הנראה דרך לוב או סודן. עד כה לא ברור למי יועד הנשק.

מי שמצא את הטילים היו פועלים במפעל גבס הנמצא בסמוך לתעלה, שדיווחו לרשויות הביטחון ואלו שיגרו לשם יחידה של צבא מצרים המתמחה בחומרי נפץ. על פי הדיווח, הטילים והמשגרים אותרו כשהם "במצב טוב". מנגנוני הביטחון המצרים תגברו את כוחותיהם במקום בניסיון למצוא מצבורי נשק מוחבאים נוספים. בנוסף לטילים ולמשגרים נמצאו גם שלושה ארגזים ריקים שכפי הנראה היו בתוכם פגזי אר.פי.ג'י.

לפני כחודש חשפו כוחות הביטחון המצרים שלושה מצבורי נשק בחצי-האי סיני ובהם 150 טילים נגד מטוסים ו-30 פגזי ארטילריה, שהיו מיועדים להברחה לרצועת עזה. היה זה מצבור הטילים השלישי שהמצרים חשפו באותו השבוע. מתחילת אותו שבוע התגלו בסיני כ-400 טילים נגד מטוסים שיועדו להברחה לעזה.

עוד בנושא:

הועלתה הכוננות ליד אילת בשל "התרעה מיידית"
מתח בדרום: "יותר לחוץ כאן מאשר בגבול הלבנוני"
חשש בצה"ל: מחבלים יתחפשו לסודנים ויחדרו לישראל

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully