וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ביקר בגראונד זירו: "הטרור לא מבחין בין דם לדם"

טל שלו, שליחת וואלה! לניו יורק

23.9.2011 / 7:37

כמה שעות לפני שיסביר מדוע ישראל מתנגדת לפנייה הפלסטינית לקבל הכרה באו"ם, ערך ראש הממשלה נתניהו ביקור באתר ההנצחה לקורבנות 11 בספטמבר. "ברית הנצח נחתמה בדם"

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לע"מ, עריכת וידאו: יותם בן דוד)

ערב לפני הנאום המכריע בעצרת האו"ם לקראת הכרזה על מדינה פלסטינית, ביקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יחד עם רעייתו שרה באתר ההנצחה החדש לזכר המתקפה על מגדלי התאומים ב-11/9. כמה שעות בלבד לאחר שנשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד עורר את זעמם של האמריקאים מעל בימת האו"ם כאשר מעל במת עצרת האו"ם אמר כי "11/9 הוא מזימה של מדינות המערב", הגיע נתניהו לביקור באתר יחד עם ראש עיריית ניו יורק ואמר כי "הטרור העולמי אינו מבחין בין דם לדם".

ביקור נתניהו בניו יורק - כותרות נוספות:

שעות גורליות: מי ישכנע את אומות העולם בצדקתו?
נתניהו רצה לבקר ב"גראונד זירו" - האמריקאים סרבו
סיפוק בלשכת נתניהו: "אובמה מבין חשיבות ישראל"

כפי שפורסם בוואלה! חדשות, הביקור היה נתון בספק עקב אילוצים ביטחוניים של משטרת ניו יורק, ואולם בסופו של דבר, הביקור הסתייע ונערך ללא נוכחות כלי התקשורת.

נתניהו ורעייתו הניחו זר לזכרם של 2,983 הקורבנות שנהרגו בהתקפה, באתר ההנצחה שנחנך רק לפני שבועיים, באירועי העשור לציון ההתקפה. ראש הממשלה, שביקש להגיע לנקודות בהן מונצחים שמותיהם של הישראלים שנהרגו - חגי שפי, שי לוינהר, אלונה אברהם ודניאל לוין וליאון ליבור, הדגיש כי חשוב היה לו לבקר באתר, על מנת לסמן את "ברית הנצח בין ארה"ב לישראל, שנחתמה בדם קורבנות הטרור אשר איבדו את חייהם בהתקפה הנפשעת הרצחנית כאן לפני עשור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully