וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם באיטליה: פנסיה יקרה מהפרלמנט לצ'יצ'ולינה

על רקע המשבר הכלכלי העמוק, קמה זעקה על המיליארדים הזורמים לכיסיהם של נבחרי ציבור לשעבר - גם כאלו שכיהנו תקופה קצרה ולא הותירו חותם, כמו כוכבת הפורנו שמקבלת 39,000 אירו בשנה

היא הייתה האשה הראשונה לחשוף את שדיה בשידור חי בטלוויזיה האיטלקית, היא הקליטה שיר העוסק כולו באיבר המין הגברי, היא הציעה סקס לאוסמה בן לאדן תמורת זניחת הטרור - וכעת, שנים אחרי שנמוגה מהתודעה הציבורית, עומדת אילונה סטאלר, הלוא היא צ'יצ'ולינה, במרכזו של פולמוס ציבורי באיטליה, שם מתרעמים על הפנסיה הנדיבה שהיא מקבלת כמי שכיהנה קדנציה אחת בפרלמנט.

איטליה סערה השבוע סביב פרסום נתונים נרחבים על הפנסיה ממנה נהנים, למשך כל חייהם, עשרות אלפי פוליטיקאים בדימוס במדינה, גם כאלו שהסתפקו בכהונות של מספר שנים בלבד - וזאת על רקע המשבר הכלכלי החמור בו נתונה המדינה, שבשבוע שעבר אישר הפרלמנט שלה חבילת צעדי צנע חריפים, ודירוג האשראי הבינלאומי שלה הורד השבוע. לפי הנתונים שפורסמו, עלות הפנסיות השנתיות לנבחרי ציבור בדימוס היא 1.3 מיליארד אירו - תוצר של מבנה השלטון המנופח, המורכב מארבע רמות של ממשל: הלאומית, המחוזית, האזורית והעירונית.

בין היתר, התעורר זעם על כך שצ'יצ'ולינה, ילידת הונגריה שכיכבה ביותר מ-40 סרטי פורנו קשה, תקבל מהמדינה פנסיה בסך 39,000 אירו בשנה החל מנובמבר הקרוב, אז ימלאו לה 60. הזעם הציבורי הופנה באופן מיוחד כלפיה, משום שנטען כי כמעט ולא הותירה את חותמה בעשייה הפרלמנטרית.

צ'יצ'ולינה כיהנה בפרלמנט בין 1987 ל-1992, מטעם המפלגה הרדיקלית, וקידמה במהלכן 12 חוקים, רובם קשורים בצורה זו או אחרת לסקס. בין היתר, חוקקה חוק להסדרתם של "מלונות ופארקים לאהבה", חוקי חינוך מיני בבתי הספר וחוקים המרחיבים את זכויות ההתייחדות של אסירים. "הרווחתי את הפנסיה הזו ביושר, והיא מגיעה לי", הגיבה צ'יצ'ולינה עצמה. "כל חברי הפרלמנט לשעבר מקבלים פנסיה לכל החיים", אמרה ל"גרדיאן" הבריטי, "ואני חושבת שגם לי מגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully