וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים צעדו בגדה: "הזיות הפלסטינים יתפוצצו"

יהושע בריינר

20.9.2011 / 18:14

200 מתנחלים צעדו מאיתמר לכיוון חווארה ועשרות מתנחלים צעדו בבית אל ובקריית ארבע תחת הכותרת "זו הארץ שלנו, לא למדינת מרצחים בלב ארצנו". בצעדה בבית אל שרפו המתנחלים דגל פלסטין

על רקע כוונת הרשות הפלסטינית לפנות לאו"ם בבקשה שיכיר במדינתם העצמאית, יצאו הערב (שלישי) מתנחלים בצעדות משלושה מוקדים שונים תחת הכותרת "זו הארץ שלנו, לא למדינת מרצחים בלב ארצנו". כ-200 מתנחלים, בעיקר בני נוער, התחילו לצעוד מבית משפחת פוגל באיתמר לכיוון הכפר חווארה, כשהם נושאים דגלי ישראל.

הפנייה הפלסטינית לאו"ם - כותרות אחרונות:
הגזרה מתחממת: מתנחלים ופלסטינים התעמתו בגדה
צה"ל וכוחות הביטחון הפלסטינים: "החלה שעת השי"ן"
בגדה נערכים להכרה באו"ם: עצרות, הפגנות ותהלוכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם נשאיר את הארץ לערבים היא תהפוך לארץ של שממה ורצח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב יעקב אידלס, ראש ישיבת חיצים באיתמר, אמר בפתח בית משפחת פוגל, שנותר נטוש מאז הרצח, ממנו יצאה הצעדה, כי "אם נשאיר את הארץ לערבים היא תהפוך לארץ של שממה ורצח. זו הארץ שלנו ואנחנו לא מתכוונים לוותר עליה לאף אחד". גם ראש המועצה, גרשון מסיקה, דיבר בתחילת הצעדה ואמר כי "אנו נניף את הדגלים על מנת לבטא את ריבונותנו בארץ הזו. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל בלבד, והזיות הפלסטינים סופן להתפוצץ כבלון נפוח". עוד אמר מסיקה כי "המפלצת שהקימו הוזי השלום רוצה להשמיד ולסלק אותנו מהשומרון, מירושלים ומתל אביב, ועם ישראל נחוש לשמור על מולדתו", והוסיף כי ,מכאן אנו מחזקים את ראש הממשלה וקוראים לו לעמוד איתן על זכותנו לארץ ישראל".

במקביל, צעדו כ-70 מתנחלים מבית אל לכיוון מנהלת התיאום והקישור של המנהל האזרחי בסמוך, במהלך הצעדה שרפו המתנחלים דגל פלסטין. כמו כן, כמה עשרות מתנחלים צעדו מקריית ארבע לכיוון בסיס חטיבת יהודה שבדרום הר חברון. המסלולים שבהם צעדו המתנחלים תואמו מול הצבא והם כמעט ולא עברו בסמוך ליישובים פלסטינים, זאת על מנת למנוע חיכוך בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully