וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו, הורשעו בהריגה - ונשלחו ל-20 חודשי מאסר

קובי דוד

20.9.2011 / 16:08

"טעות בזיהוי" של צעיר מכפר סולם הידרדרה לכדי תגרה אלימה, שהביאה להריגתו. שנתיים לאחר המקרה, גזר בית המשפט המחוזי בנצרת את דינם של ארבעת הנאשמים בקטטה

שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, בנימין ארבל, גזר היום (שלישי) את עונשם של ארבעה תושבי אום אל פחם, שהורשעו בגין מעורבותם בתגרה שבסופה נהרג מוחמד שלבי מכפר סולם. אחד מהנאשמים הוא קטין, אולם השופט החליט להרשיעו ולגזור את דינו יחד עם שלושת הנאשמים האחרים, בני 20 ו-21.

עונש מאסר לתקופה של 20 חודשי מאסר בפועל נגזרו על שלושת הנאשמים הבגירים: אדהם ג'בארין, סאלח ג'בארין ותאמר מחאמיד, בגין עבירות של השתתפות בתגרה במקום ציבורי ושיבוש מהלכי משפט. על הנאשם הקטין, שהורשע בגין אותן עבירות, נגזרו 18 חודשי מאסר, מתוכם 10 חודשים בפועל. כמו כן, קבע השופט כי על כל אחד מהנאשמים לשלם 5,000 שקלים כדמי פיצויים או 30 ימי מאסר תמורתו.

לפני כשנתיים נסעו ארבעת הנאשמים, בלוויית חברים נוספים לעפולה בשתי מכוניות בשדרות ארלוזורוב בעיר. באותה השעה, ישבה במקום חבורת צעירים, וביניהם המנוח. משחלפו המכוניות ליד חבורת הצעירים, סבר שלבי כי באחת המכוניות נוהג חברו, וקרא לנהג המכונית לעצור. בתגובה לכך, עצרו נהגי המכונית, כאשר ארבעת הנאשמים ירדו מתוכן והחלו להתעמת עם הצעירים שישבו במקום. הקורבן ניסה להסביר כי טעה בזיהוי, אולם תוך זמן קצר התלהטו הרוחות והעימות הפך אלים. במהלכו, ניגש אחד הנאשמים אל אחת מהמכוניות, נטל משם חפץ חד ודקר באמצעותו את שלבי בחזהו והביא למותו. כמו כן, דקר התוקף צעיר נוסף בגבו וגרם לפציעתו.

עוד בנושא:
אישום בגין ניסיון רצח נגד מבצע הפיגוע בדרום ת"א
חשד לרצח ברמלה: דיפלומט מפרו נמצא ללא רוח חיים
קטין הורשע ברצח נער כשירה לעבר אוטובוס תלמידים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully