וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בקנדה: נורה בטייזר וקפץ מהקומה השלישית

חשוד באלימות במשפחה ניסה להימלט מידי המשטרה בקנדה, והתבצר במרפסת בניין מגורים. הוא נורה באקדח הלם, נבהל, קפץ מגובה שלוש קומות ונפצע קשה. החלה חקירה של התנהלות השוטרים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: הטלוויזיה הקנדית, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

לעיני המצלמות, נורה אתמול (שני) גבר קנדי בן 42 על ידי המשטרה באמצעות טייזר - אקדח הלם - וקפץ מהקומה השלישית. כתוצאה מהנפילה, נפצע באורח קשה והובהל לבית חולים סמוך לאחר שקיבל טיפול ראשוני במקום.

האירוע החל בדיווח על מקרה של אלימות במשפחה, שבעקבותיו הוזעקה המשטרה המקומית לדירה בטורונטו, והחלה לדלוק אחר החשוד בתקיפה - שנמלט אל אחת המרפסות בקומה השלישית בבניין מגוריו. במשך ארבע שעות, בהן התבצר החשוד במרפסת, פעל צוות משא ומתן משטרתי על מנת לשכנעו להסגיר את עצמו.

בהמשך, ככל הנראה, פקעה סבלנותם של אנשי המשטרה והם החליטו ללכוד את החשוד מבלי להמתין שיסגיר את עצמו מרצונו. לשם כך, חדרה המשטרה לבית המגורים בו הסתגר החשוד והפתיעה אותו מאחור, תוך שהיא עושה שימוש באקדח הלם. כתוצאה מהירי, נפגע החשוד, נבהל וקפץ אל הקרקע מגובה של כתשעה מטרים. המשטרה סירבה להגיב על האירוע, אך פתחה בחקירה על מנת לבחון את נסיבות התקרית.

השימוש באקדח הלם הוא נושא שנוי במחלוקת. ארגוני זכויות אדם טוענים כי זהו נשק קטלני שלא נוסה כהלכה ולפיכך אסור לשימוש. מדובר באקדח המחובר לכבל חשמלי, שראשיו ננעצים בגוף החשוד, ואז משוגר אליו מתח של 50 אלף וולט במשך חמש שניות. מכת החשמל משבשת את פעולת השרירים ומשתקת את החשוד באופן זמני.

שוטרים בריטים יצטיידו באקדחי הלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully