וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שמחון איחר לישיבת ממשלה וננזף ע"י נתניהו

פנחס וולף

18.9.2011 / 11:55

רוחות קרב נשבו הבוקר בישיבת הממשלה. לעיני המצלמות העמיד נתניהו את שמחון במקומו: "המתן כשאני מדבר". שטייניץ עקץ את ברק: " "אני חושב על שר הביטחון את מה שכולם חושבים עליו"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

בוקר קשה עבר היום (ראשון) על חברי מפלגת העצמאות במהלך ישיבת הממשלה. תחילה, היה זה שר התמ"ת שלום שמחון (עצמאות) שננזף על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לעיני המצלמות. השתלחות נוספת נרשמה לקראת סוף הישיבה, כאשר, שר האוצר יובל שטייניץ סנט בשר הביטחון אהוד ברק, ורמז על דעתו האישית כלפי עמיתו.

נתניהו בישיבת הממשלה: "ניסיון הפלסטינים להתקבל כמדינה באו"ם ייכשל"

תוך כדי דברים שנשא נתניהו בפתח ישיבת הממשלה, נכנס שמחון באיחור לחדר ישיבת הממשלה וביקש מצלמת שעמדה בסמוך לכיסאו לזוז כדי לאפשר לו לשבת. הצלמת, שככל הנראה לא הכירה אותו ואף איננה דוברת עברית, נשארה לעמוד במקומה. שמחון, שסבלנותו פקעה, הקים קול צעקה ופנה לצלמת "אני שר בממשלה, תני לי לשבת".

דבריו של שר התמ"ת קטעו את דברי ראש הממשלה, והעלו את חמתו של נתניהו, שהחליט להעמיד את שמחון על מקומו. "הייתי מציע לשרים להמתין מעט כשראש הממשלה מדבר. או שתכנסו לפני שיש צלמים או שתמתינו שדבריי יסתיימו, כך אני מבקש מעכשיו", הבהיר ראש הממשלה. נוכח הנזיפה הפומבית, התיישב שמחון בכיסאו, השתתק ואמר בשקט "סליחה".

"כל פוליטיקאי יכול להתברך מתקיפה מצדו של ברק"

אלא שהסיפור לא נעצר כאן. בסיום דברי פתיחת הישיבה, כאשר הכתבים והצלמים עשו דרכם החוצה, ביקש שמחון להבהיר לראש הממשלה את צדקתו. "הלכתי הצידה וביקשתי ממנה (מהצלמת) והיא לא רצתה לזוז". מזכיר הממשלה, צביקה האוזר, ענה לו מיד בנחרצות, "או שנכנסים לפני או שנשארים בחוץ". נתניהו החזיק את ראשו בחוסר סבלנות ואמר "אני לא קולט את זה".

עימות נוסף נרשם בין שר האוצר יובל שטייניץ ושר הביטחון אהוד ברק. "אני חושב על שר הביטחון את מה שכולם חושבים עליו", אמר שטייניץ לפני ישיבת הממשלה. זאת בתגובה לביקורת שמתח שר הביטחון על שר האוצר ביחס לניהול תקציב המדינה. שטייניץ הגיב על הדברים ואמר בציניות כי "זו תעודת כבוד עבורי, כל פוליטיקאי יכול להתברך מתקיפה מצדו של ברק וזה רק יזכה אותו בעוד נקודות בציבור. בשבוע כל כך עמוס אין ספק שעדיף לא להדאיג את הציבור וליצור פניקה". משום כך, כנראה, לא רצה שטייניץ לפרט מה הוא חושב על ברק (פ.ו).

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully