וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראות 72 כמוסות קוקאין בבטנו של מבריח סמים

משטרת ברזיל פרסמה תמונות סי-טי של בטנו של אירי בן 20, שנעצר בשדה התעופה של סאו פאולו בדרכו לבריסל, אחרי שבלע כמעט קילו של הסם. התנהגותו העצבנית הסגירה אותו, הסבירו במשטרה

אזרח אירלנד בן 20 אכל ארוחת צהריים בשווי 200,000 דולרים - וכנראה ישלם עליה בהרבה שנים בכלא. את התמונות יוצאות הדופן האלו, תוצר של מכשיר סי-טי (טמוגרפיה ממוחשבת), מסרה לפרסום בסוף השבוע משטרת סאו פאולו שבברזיל. הן מתעדות את חלל הבטן של המבריח הצעיר, שנתפס בשדה התעופה בעיר בשבקיבתו ובמעיו 72 כמוסות ובהן 830 גרם של קוקאין.

צילום סי-טי המתעד 72 כמוסות מלאות בקוקאין בבטנו של מבריח סמים, ברזיל, 12 בספטמבר 2011. AP Photo/Brazilian Federal Police, AP
בתיאבון. תצלומי הסי-טי, בתוספת צבעים מלאכותיים לשם ההדגשה/AP, AP Photo/Brazilian Federal Police

הצעיר, שזוהה רק בראשי התיבות פ.ב.ב, נעצר ביום שני שעבר בשדה התעופה "קונגונייאס" כשהיה בדרכו לעלות על טיסה מסאו פאולו לליסבון שבפורטוגל, משם הייתה צפויה לו טיסת המשך לבריסל שבבלגיה. שדה התעופה של סאו פאולו, בו עוברים מדי יום כ-70,000 בני אדם בדרכם ל-53 מדינות שונות, נחשב לנקודת המוצא העיקרית להברחת סמים מדרום אמריקה לשאר העולם. מדי יום נעצרים בו בממוצע חמישה בלדרי סמים (אגב, ה"תעריף" המקובל לבלדר כזה נע בין 1,000 ל-6,000 אירו).

במקרה הנוכחי, הסבירו במשטרה המקומית כי התנהגותו העצבנית של הצעיר היא שהסגירה אותו - ובמקום להגיע לבריסל, הוא נלקח אחר כבוד לבית החולים הקרוב, שם הוצאו הסמים מגופו. לאחר מכן נלקח לבית משפט, שם הוגש נגדו כתב אישום על הברחת סמים בינלאומית.

האירי ביש המזל צפוי לעונש של עד 15 שנות מאסר - והוא עוד יצא בזול, יחסית לגורלה של אשה קולומביאנית שניסתה להוציא לפועל תעלול דומה בשבוע שעבר, ומתה בבית חולים בניו זילנד, שם נחתה בטיסה מארגנטינה, לאחר ששקית ובה 26 כמוסות קוקאין התפוצצה בבטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully