וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים בהתנגשות בין שני כלי רכב בנגב

רמי שני

17.9.2011 / 9:06

התאונה אירעה בכביש 31 שבין צומת שוקת לערד כאשר ככל הנראה אחד מכלי הרכב סטה מנתיבו. שניים מבין ההרוגים הינם צעירים בשנות ה-20 לחייהם וההרוג השלישי כבן 40

שלושה בני אדם נהרגו הבוקר (שבת) בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 31, שבין צומת שוקת לערד. באחד מכלי הרכב נהרגו עבד אל-ראוף אשתיווי, בן 18 ויוסף אשתיווי, בן 16 מאזור תל-ערד, וברכב השני נהרג עטייה אל-אטרש, בן 58 מרמלה. מחקירה ראשונית עולה, כי התאונה אירעה ככל הנראה לאחר שאחד מכלי הרכב ניסה לבצע עקיפה והתנגש ברכב שהגיע ממולו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

סגן ניצב אמנון איצקוביץ' סיפר בראיון ל"קול ישראל" כי "הנהג הוא נהג צעיר שביצע עקיפה בקו הפרדה רצוף. מהעבר השני רכב שנסע על פי החוק. כתוצאה מהעקיפה התרחשה התאונה הטרגית הזו. מוקדם עוד לדעת אם היה בגילופין. בוחני התנועה מבצעים חקירה בנושא. זה כביש שמושקעת בו הרבה פעילות גם של אגף התנועה. יש פה אכיפה לאורך תקופה ארוכה. הכביש מפותל, ויש קטעים עם שדה ראייה מוגבל. החלו עבודות להרחבת הכביש. בוצעה פה עבירת תנועה שכתוצאה ממנה קרתה התאונה. הדרך עדיין חסומה".

אמש אותר הרכב שדרס אתמול בבוקר בתל אביב את הצעירה לי זיתוני, בת 25 מקיבוץ נווה-אור, ג'יפ מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011, בחניון של בניין מגורים בעיר. על פי גורם המקורב לחקירה, הנהג הדורס, בעל אזרחות צרפתית, נמלט מיד לאחר התאונה לארץ מולדתו. אחת משכנותיו של החשוד סיפרה שבסביבות 11:00 היא ראתה את החשוד, המתוגרר בבניין, יחד עם מספר גברים יוצאים מהבניין עם מזוודות. הפנס הקדמי של הג'יפ בצד של הנהג מנופץ וישנה פגיעה משמעותית במכסה המנוע.

לי הייתה בדרכה למכון הפילאטיס בו עבדה בתל אביב, כדי להעביר את השיעור של השעה 7:00 בבוקר כשנפגעה על ידי הרכב שנמלט. כתוצאה מפגיעת הרכב נפצעה לי באורח אנוש ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

השוטרים עמלו משעות הבוקר על חיפושים אחר הנהג הפוגע, ואף התחקו אחר מצלמות אבטחה אשר צילמו אותו לאורך מסלול מנוסתו ברחבי תל אביב, וכן הפנו משאבים לחקירה במישור המודיעיני. גם חבריה של לי סייעו בחיפושים, ואף פנו לאזרחים בפייסבוק שיחפשו אחר הנהג ורכבו וביקשו מכל מי שהיה עד לתאונה להתקשר למשטרה על מנת לסייע לאתרו.

עוד בנושא:
אתמול: פגע וברח בתל אביב - נדרסה למוות במעבר החציה
בשבוע שעבר בכבישים: שמונה הרוגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully