וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו "השוטר הרוקד" בלונדון שהפך ללהיט ברשת?

בתוך ימים, צבר סרטון בו תועד שוטר רוקד בפסטיבל בלונדון מאות אלפי צפיות ביוטיוב, והכוכב הפך לסנסציה בתקשורת הבריטית. "יש כאלה ששרים בתוכניות ריאליטי", הסביר. "אני רוקד"

רויטרס

(צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ')

שוטר בריטי תועד בתחילת החודש בשכונת נוטינג היל בלונדון, כשהוא מפזז להנאתו יחד עם החוגגים והחוגגות בקרנבל השנתי שנערך באזור - אלא שאת מה שקרה אחר כך, הוא בוודאי לא חזה.

צילומי הווידאו של השוטר הרוקד הועלו לאתר יוטיוב, וגרפו בתוך ימים בודדים מאות אלפי צפיות. התמונות שודרו בכל רחבי העולם, כשגם כלי התקשורת בבריטניה התחבטו בשאלה: מיהו השוטר המסתורי שהעז לחגוג כך, חודש בלבד אחרי מהומות הענק שהסעירו את העיר, ובאמצע הקרנבל בעל ההיסטוריה של הפרות הסדר.

אתמול (שני) פירסם ה"דיילי מייל" לראשונה כי מדובר בסיימון לורנס, בן 50, אב לילד, העוטה את מדי השוטר זה 18 שנה. לורנס סיפר לעיתון כי הוכה בתדהמה מההדים שעורר הסרטון ברחבי העולם. לדבריו הוא החליט על המעשה בשבריר של שנייה, מבלי לחשוב על כך יותר מדי.

"יש כאלה שחושבים שהם יכולים לשיר בתוכניות ריאליטי", אמר השוטר הוותיק לעיתון, "אני חושב שאני יכול לרקוד. לעתים קרובות אני מביך את אשתי ואת משפחתי במסיבות משום שאני אוהב לרקוד לצלילי מוזיקה משנות השבעים והשמונים, ובנעוריי הייתי די-ג'יי. היום עובר מהר הרבה יותר כך, מאשר כשרק עומדים ומסתכלים".

לורנס, שזו שנתו התשיעית כשוטר בקרנבל, סיפר כי למרות התמונות, הוא הקפיד לשמור על ערנות. "אין שוטר שלא חושב שהמצב עלול להידרדר, אבל אתה חייב לדעת מתי אפשר להירגע ומתי לא, ולכמה זמן".

לדברי לורנס, העבודה כשוטר היא הקריירה ה-29 שלו בימי חייו. לפני כן, בין היתר, היה פועל במפעל מתכות, רתך, מהנדס אלקטרוניקה, טכנאי מחשבים, חשמלאי, ואפילו מנהל מועדון לילה. כשנשאל אם ירקוד שוב הוא השיב, איך לא: "כן, אם תשרה עליי הרוח".

מהסקוטלנד יארד נמסר כי השוטר לורנס ללא ספק תרם את חלקו לשיפור היחסים עם הקהילה, וכי במשטרה "מאושרים על כך שהופעתו זיכתה אותו בתהילה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully