וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השר איוב קרא חשוד בתקיפה והטרדה מינית

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל חשוד שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים בעובדת בלשכת ראש הממשלה, כך נחשף בגלי צה"ל. לטענת העובדת, המעשים בוצעו לפני כשנתיים וחצי. קרא: "אני צח כשלג"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא, חשוד כי הטריד מינית, ביצע מעשים מגונים והשמיע התבטאויות מעליבות כלפי עובדת במשרד ראש הממשלה - כך פורסם הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל. לפי הדיווח, העובדת הגישה לפני כחצי שנה תלונה נגד קרא במשטרה, על המקרה שאירע, לדבריה, לפני כשנתיים וחצי. המשטרה פתחה בחקירת האירוע באמצעות צוות חקירה מיוחד, ואף קיבלה את אישור הפרקליטות לחקור את סגן השר עצמו. על כן, הוא יזומן בקרוב לחקירה באזהרה. במשטרה העבירו את חומר החקירה לעיון הפרקליטות, לרבות פרקליט המדינה, משה לדור.

בגלי צה"ל שוחחו גם עם המתלוננת, ס', שסיפרה על תחושותיה לאחר המקרה: "את לא יכולה להסתכל על עצמך במראה, את מרגישה כמו אובייקט. את מרגישה פשוט לא בן אדם. לקח לי שנתיים וחצי כי זה נורא קשה. אני אזרחית קטנה, שלקחו לה את הזכויות שלה, וזה נורא קשה להילחם בזה".

היא הוסיפה כי היא "עושה את זה לא בשבילי, אלא בשביל כולן, בשביל העוזרת בית, העוזרת הפרלמנטרית". לדבריה, בשנתיים האחרונות היא ניגשה לגורמים שונים במערכת הציבורית בהם גם בעלי תפקידים בכירים, בבקשת עזרה אבל לטענתם הם השיבו לה בכתף קרה.

לפני כעשר שנים הוגשה נגד קרא תלונה דומה

בחקירתה במשטרה, סיפרה המתלוננת כי מסרה רשימה מפורטת של עדים שמהם גבו החוקרים במהלך חודשי הבדיקה עדויות. בשלב זה לא ניתן לפרט את החשדות המדויקים נגד קרא שכן הוא טרם נחקר.

לפני כעשר שנים הוגשה נגד קרא תלונה דומה במשטרה בגין חשד לביצוע אונס באישה דרוזית שעבדה במשרדו. הוא הכחיש וטען שהיא בדתה את הסיפור כדי לפגוע בו, ובפרשה לא הוגש כתב אישום.

קרא התראיין לגלי צה"ל והבהיר כי לא נעשתה אליו פנייה מהמשטרה וכי שמע על הדברים בדיווח. "אני נקי, מצפוני נקי, אני צח כמו שלג, אני לא יודע במי מדובר ובמה מדובר", אמר. קרא חזר והדגיש כי מאז שהתמנה לתפקיד סגן שר, לא העסיק אישה בלשכתו, "לא ישבתי עם בחורה בארבע עיניים, לא נסעתי באוטו לבד עם בחורה, לא היו דברים מעולם", הוסיף. בהמשך הריאיון עומת קרא עם אחת מהטענות של המתלוננת לפיהן ההטרדות לכאורה נמשכו שלושה חודשים בתקופת הפריימריז לליכוד. קרא השיב שלאור המידע הזה, הוא מעריך באיזו אישה מדובר וכי סרב להעסיקה באותה תקופה ולכן זו התלוננה נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully