וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הזמר ישי לוי העלים מיליון שקלים של הכנסות

ברשות המסים חקרו את הזמר ומנהלו האישי בחשד שבין השנים 2007 ו-2010 העלימו השניים הכנסות מהופעות ומתמלוגי השמעות שיריו ברדיו. המנהל בתגובה: "הכל אצלנו נקי ושקוף"

הזמר המזרחי ישי לוי ומנהלו האישי גדעון מלאכי נעצרו היום (שני) לחקירה בחשד שהעלימו הכנסות בסכום של למעלה ממיליון שקלים. ברשות המסים חושדים כי בעקבות העלמת ההכנסות, השניים התחמקו מתשלום מס בגובה מאות אלפי שקלים. השניים נעצרו ושוחררו לאחר חקירתם בערבות בהוראת בית משפט השלום בתל אביב. ללוי ומלאכי מיוחסות חשדות של הגשת דו"חות כוזבים, ניהול ספרים כוזבים וסיוע לאחר להעלים מס בין השנים 2007 ו-2010. גדעון מלאכי מסר בתגובה כי "הכל שטויות. היינו בבדיקה שגרתית, הכל אצלנו שקוף ונקי. ביקשו מאיתנו את הספרים שלנו, וכמו כל אזרח שומר חוק נתנו אותם. הכל יהיה בסדר".

ברשות המסים פתחו בחקירה סמויה אחר השניים שהפכה היום לחקירה גלויה במסגרתה נערכו חיפושים, בין השאר, בביתו של לוי וכן נתפסו מסמכים. מממצאי החקירה עד כה עולה כי הכספים שהתקבלו מהלקוחות על ידי מלאכי לא נרשמו כלל בספרי החשבונות או שנרשמו חשבוניות על סכום נמוך ממה ששולם להלכה.

מאיסוף מידע שבוצע על ידי רשות המסים עלה כי עלות כל הופעה של הזמר המפורסם נעה בין 20 ל-30 אלף שקלים. הזמר מקבל 65% מעלות ההופעה ומנהלו מקבל 35% מהן. מהרשות נמסר כי מזה שנים, ישי לוי מדווח על הכנסותיו לרשות המסים כשכיר של גדעון מלאכי. "מפעולות איסוף המידע עלה חשד לפיו הכנסותיהם בפועל של החשודים, גבוהות משמעותית מהכנסותיהם המדווחות לרשות המסים". עוד לפי הרשות, מלאכי ולוי חשודים שהעלימו הכנסות גם באמצעות תשלום תמלוגים עבור השמעות שיריו בתחנות הרדיו השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully