וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ליד נצרת: גופת אישה נמצאה ברכב שרוף

קובי דוד

10.9.2011 / 10:15

צוות הכיבוי שהוזעק למקום מצא את האישה, תושבת כפר ריינה, כשהיא ללא רוח החיים. בעלה של האישה התגלה על ידי המשטרה סמוך למקום, ונעצר בחשד שהצית במכוון את הרכב

גופת אישה התגלתה הלילה (שבת) בכפר איקסל הסמוך לנצרת, מחוץ לרכב שעלה באש. צוותי הכיבוי מתחנת עפולה שהגיעו למקום השתלטו על האש והזעיקו את המשטרה, לאחר שנראה היה כי מדובר באירוע פלילי.

חוקרי תחנת המשטרה במחוז צפון שהגיעו למקום, הבחינו בגבר הנמצא סמוך לרכב, והתגלה כי מדובר בבעלה, כאשר שניהם תושבי הכפר ריינה. הבעל, בן 53, נעצר, עקב החשש כי הוא הצית את הרכב במכוון. גופת האישה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, על מנת לבצע נתיחה שלאחר המוות.

בתוך כך, אתמול הוארך מעצרם של שני צעירים החשודים ברצח צעירה באשדוד שגופתה נמצאה ביום חמישי חבולה סמוך לחוף הים בעיר. מעצרו של אנדרי סטרקוב, החשוד העיקרי, הוארך בשישה ימים. מעצרו של החשוד שני, אושיק לוי, עתודאי בצה"ל, הוארך עד יום ראשון.

מהחקירה עולה כי השניים ביקשו ככל הנראה לתקוף מינית את הנערה, והיא התנגדה למעשים והוכתה למוות. לוי טען להגנתו כי רצה לסייע למנוחה וכי הזעיק עזרה ברגע שהבין שנפגעה פיזית מהתקיפה, ואף ביקש היום מהשופט לשחררו בשל כך. השופט אריאל ברגנר מבית המשפט השלום באשדוד אמר בדיון, כי הראיות כלפי סטרקוב אכן חזקות יותר מאשר כלפי לוי, וכי אם יוכח שהאחרון אינו אשם, הוא ישוחרר בהקדם האפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully