וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים ברצח הצעירה בחוף אשדוד

רמי שני

9.9.2011 / 17:21

המשטרה חושדת כי השניים רצחו את הצעירה לאחר שהתנגדה לאונס. מעצרו של אחד מהם הוארך ב-6 ימים ושל השני ביומיים בלבד, לאחר שטען להגנתו כי הזעיק את המשטרה כשהבין כי הצעירה נפגעה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

בית משפט השלום באשדוד האריך היום (שישי) את מעצרם של שני צעירים החשודים ברצח צעירה באשדוד שגופתה נמצאה אמש חבולה סמוך לחוף הים בעיר. מעצרו של אנדרי סטרקוב, החשוד העיקרי, בשנות העשרים לחייו, הוארך בשישה ימים. מעצרו של החשוד שני, אושיק לוי, עתודאי בצה"ל, הוארך עד יום ראשון.

מהחקירה עולה כי השניים ביקשו ככל הנראה לתקוף מינית את הנערה, והיא התנגדה למעשים והוכתה למוות. לוי טען להגנתו כי רצה לסייע למנוחה וכי הזעיק עזרה ברגע שהבין שנפגעה פיזית מהתקיפה, ואף ביקש היום מהשופט לשחררו בשל כך. השופט אריאל ברגנר אמר בדיון, כי הראיות כלפי סטרקוב אכן חזקות יותר מאשר כלפי לוי, וכי אם יוכח שהאחרון אינו אשם, הוא ישוחרר בהקדם האפשרי.

חשד לרצח באשדוד: גופת צעירה נמצאה בחוף מי עמי. שי מכלוף
זירת הרצח. הצעירה נמצאה חבולה בחוף הים באשדוד/שי מכלוף

הבוקר נעצרו השניים בחשד לרצח הצעירה, שגופתה אותרה באישון לילה בחוף מי עמי באשדוד. לאחר מציאת הגופה הניחו מיד במשטרה כי מדובר במוות לא טבעי, והבוקר התחזק החשד בקרב חוקרי המשטרה כי אכן מדובר ברצח. אחת ההערכות היא ששני העצורים תקפו את האישה לאחר שזו לא נעתרה לבקשתם לבלות עמם, אך לא נשללים כיווני חקירה נוספים. עוד מעריכים במשטרה כי הרצח יפוענח בתוך זמן קצר.

החוקרים התקשו בזיהוי הגופה, בשל היעדר מסמכים. כיוונים נוספים שנבדקו הם שהאישה הותקפה ונשדדה במהלך שהותה בחוף או שהובאה למקום לאחר שהוכתה קודם לכן במקום אחר. במהלך הלילה התקיימה הערכת מצב במשטרת לכיש בפיקודו של מפקד המרחב, ניצב-משנה יורם סופר, על מנת לבחון את הממצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully