וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש נורתה מעזה ליישוב במערב הנגב, אין נפגעים

אזרחים במועצה האזורית חוף אשקלון הבחינו בפגיעות ירי שבוצע מכיוון רצועת עזה. בשל הירי, התושבים באזור הונחו להיכנס למרחבים מוגנים. הערכה: לא מדובר בירי למטרה מכוונת

תושבי המועצה האזורית חוף אשקלון הונחו הבוקר (שישי) להיכנס למרחבים מוגנים, לאחר שאזרחים המתגוררים באחד היישובים בשטחי המועצה, הבחינו בפגיעות ירי, שבוצע מכיוון רצועת עזה. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. האזרחים גילו את הפגיעות על קיר של צרכנייה ביישוב וגם על עצים סמוכים. כעבור כשעה, הונחו התושבים לצאת מהמרחבים המוגנים.

עוד על העימותים בין ישראל לפלסטינים:
ביום רביעי: פלסטינים: הרוג בתקיפת חיל האוויר. בצה”ל מכחישים
ביום שלישי: צה"ל תקף חוליית מחבלים ברצועה, פלסטיני נהרג
ביום שני: הירי חודש - שתי רקטות קסאם נפלו במערב הנגב

מקלעים בשירות עזה

שולה מרגלית, חברת מושב סמוך, סיפרה כי בני הזוג שעובדים בצרכנייה שנפגעה מירי הקליעים ברחו מהקסאמים בשדרות וכעת נאלצים להתמודד עם איומים גם בביתם החדש. מרגלית הוסיפה כי עובדת הצרכנייה נכנסה למאפייה הסמוכה עם בנה דקות לפני שהחל הירי, אולם בנס השניים לא נפגעו. לטענת מרגלית, "אנו מפגינים חולשה בפני הערבים שאיתם צריך לדבר בערבית ולא בשום שפה אחרת". לדבריה, התושבים חשים כי המדינה הפקירה אותם ולא השכילה להגן עליהם. "החומה שאמורה להקיף את המושב פרוצה ואינה מממשת את תפקידה", סיפרה מרגלית.

קצין הביטחון של היישוב הוקפץ למקום האירוע והעביר דיווח מלא בעניין לכוחות הביטחון. גורם צבאי מסר כי לפי הערכה מדובר בירי של מקלעים בקוטר של 0.5 מ"מ. הגורם הצבאי העריך כי הירי לעבר שטחי היישוב במערב הנגב לא בוצע לעבר מטרה מכוונת, מאחר שחומות היישוב מתנשאות לגובה של תשעה מטרים.

במערכת הביטחון מכירים כבר זמן רב את השימוש שעושים פלסטינים ברצועת עזה במקלעים, גם נגד כלי טיס וגם נגד כוחות קרקעיים של צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully