וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית מחבלים ברצועה, פלסטיני נהרג

חוליית מחבלים שיגרה פצצות מרגמה לעבר כוח צה"ל בדרום רצועת עזה. בתגובה פתח צה"ל באש וזיהה פגיעה. הפלסטינים דיווחו על הרוג ושני פצועים. ועדות ההתנגדות: "לשקול מחדש הרגיעה"

חילופי אש בין כוח צה"ל לחוליית מחבלים בדרום הרצועה: כוח של צה"ל פתח אמש (שלישי) באש לעבר חוליית מחבלים ששיגרה לעברו פצצות מרגמה בדרום רצועת עזה, מזרחית לחאן יונס. לאחר חילופי האש, חשף צה"ל זירת מטענים גדולה במקום. כחלק מהתקרית פעל באזור גם מסוק קרב של חיל האוויר. לא דווח על נפגעים בקרב כוח צה"ל.

עוד באותו נושא:
הירי חודש: שתי רקטות קסאם נפלו במערב הנגב
"צה"ל אישר: אנו מחסלים מחבלים באמצעות מזל"טים"

מקורות פלסטינים דיווחו כי בתקיפת חיל האוויר בעזה נהרג פעיל בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית - חטיבות סלאח א-דין, ונפצעו גבר וילד. על פי הדיווח, כלי טיס ישראלי שיגר טיל לעבר קבוצת חמושים באזור קרארה שבדרום הרצועה. עוד דווח כי ההרוג הוא חאלד סמהוד, בן 23, מפקד יחידת הארטילריה בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות.

בתגובה, אמר דובר הזרוע הצבאית, אבו מוג'אהד, כי על הפלגים הפלסטינים לשקול מחדש את הרגיעה עם ישראל. "ההסלמה הציונית היא הקדמה לקראת הסלמה גדולה יותר שהם מתכננים נגד בני עמנו", אמר. "חיסולו של סמהוד הערב מוכיח כי ישראל רוצה להמשיך לתקוף בעזה. לא נשב בחיבוק ידיים. על הפלגים הפלסטינים להגיב על פשעי ישראל".

שלשום שיגרו פלסטינים שתי רקטות קסאם מרצועת עזה, שנפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. קודם לנפילות נשמעה ביישובים באזור אזעקת צבע אדום. הפעם הקודמת שבה נורתה רקטה משטחי הרצועה לעבר ישראל הייתה ביום רביעי שעבר. אז התפוצצה הרקטה במועצה האזורית אשכול מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. טפטוף הירי הספורדי התרחש גם ביום שני שעבר. גם הפעם נפלה רקטת קסאם באשכול מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

(עדכון ראשון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully